נותנים עבודה

בעלת עור מעורב, בת 50 פלוס, אהבה מאוד את מוצרי סדרת האנטי־אייג'ינג RETINOL BOOST של NEUTROGENA, הכוללים רטינול טהור. הסרום נעים למריחה, לא דביק, נספג מהר ומותיר את העור עם תחושה קלה של יובש. זו מתפוגגת מיד עם מריחת הקרם, המעניק לעור מגע קטיפתי. אפקט מלחח דומה יש גם לקרם העיניים. כל המוצרים עושים עבודה טובה ומעניקים לעור מראה רענן ומטופח – במחיר מצוין (110 שקל למוצר).

רכב מטופח

נהגת צעירה התרשמה מאוד מהנראות ומהאיכות של סדרת מוצרי ניקול CAR, המיועדים לניקוי ולטיפוח הרכב. הכפפה לניקוי חיצוני (24.90 שקל) והמטלית לניקוי המראות (14.90 שקל) נוחות לשימוש ויעילות במיוחד. שקיות האשפה (14.90 שקל) מצטיינות בגודל מדויק המתאים לאשפתון. המגבונים החד־פעמיים (24.90 שקל) ארוזים היטב, נוחים לשליפה ומותירים את המשטחים נקיים ומוגנים. בקיצור – מוצלח מאוד!

בגלל המחיר

חולצות בית הספר של רשת Bגוד הגיעו עד הבית מוכנות, עם הדפס סמל המוסד החינוכי, וזה כבר מעולה – אומרת אמא. המחיר משתלם, הצבעים יפים והאיכות סבירה – הן עברו בהצלחה כביסה וייבוש במייבש. מה שהפריע במיוחד היו הבדלי גודל משמעותיים בין החולצות, שכולן היו, תיאורטית, באותה מידה (14, לילד בן שמונה וחצי), והעובדה שאפילו הגדולות ביניהן היו צמודות מדי עבורו (תשע חולצות ב־100 שקל, bgoodonline.co.il).

הודי לממהרים

הכנו מטעמים הודיים (באטר צ'יקן וצ'יקן טיקה) עם התערובות המוכנות של Suhana במהירות ובלי להתבלבל, לשמחת אוהדי המטבח המשובח הזה. ההכנה באמת קלה ומקצרת תהליכים, אבל ההוראות שעל התוויות, בעיקר בנוגע לכמויות החומרים שיש להוסיף, קצת תמוהות. השקית מיועדת ל־250 גרם עוף - מנה וחצי בקושי. הכפלנו את הכמות – ועדיין יצא בסדר (15.90 שקל לשקית, maharaja.co.il).

יוקרה בעיניים

העיצוב היוקרתי של EYE-TECH SET, ערכה לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים של מעבדות היקארי, הלהיב נסיינית בשנות ה־50 שמוטרדת מסימני גיל. גם התכולה לא איכזבה: שימוש מתמיד בשני המזרקים המוזהבים, שמכילים קרמים משלימים – ליום וללילה, אולי לא גרם להצערת האזור העדין מסביב לעיניים, אך בהחלט הותיר תחושה מעולה של הזנה, לחות מתמשכת ועור רגוע ומפויס. מה שכן: יקר (398 שקל, hikari.co.il).

חזק בשאיבה

שואב האבק האלחוטי dreame R10 קל כנוצה (1.65 ק”ג), נוח לתפעול, שואב בעוצמה ובשקט, מגיע בגמישות לכל מקום וגם נראה מצוין (1,290 שקל, xistore.co.il).