פנסיונרית בת 73 נטולת טלפון סלולרי התקשתה להמיר "מטבעות" מועדון לשקלים. אחרי פנייה לשופרסל - הרשת העניקה לה 6 שקלים בלבד, בטענה שלא נרשמה למועדון החדש. מבדיקת הקבלות שלה היא צברה 383 שקל עד כה השנה, וככל הנראה יותר מכך ב־2022.
הלקוחה קונה באופן קבוע ברשת השיווק וחברה במועדון שופרסל שנים ארוכות. היא מנסה כבר זמן רב להמיר "מטבעות" מועדון לשקלים - ללא הצלחה, משום שהיא מאותגרת דיגיטלית: אין לה טלפון סלולרי. לפי המועצה לצרכנות מדובר בתופעה והם אף שלחו מכתב לשופרסל בנושא. אחרי פניית "ממון" הלקוחה קיבלה משופרסל 6 שקלים בלבד, בטענה שזה מה שצברה מתחילת החודש. תהינו כיצד כל כך מעט, שכן היא צוברת מטבעות מסוף 2021. בשופרסל הסבירו: "היא לא אישרה את המועדון החדש", ועל כן, לכאורה, היא לא יכולה לצבור מטבעות supreme. רק שהלקוחה בהחלט אישרה: היא אישרה במעשה את הצטרפותה, משום שהזינה את מספר תעודת הזהות שלה בכל רכישה.
אחרי התעקשות שנעשה פה עוול, בשופרסל הגדילו את הסכום שנתנו ללקוחה ל־200 שקל. למזלה הלקוחה שמרה קבלות מקניותיה בשופרסל בחודש האחרון. אחרי גילוי הקבלות, שופרסל החליטה לתת ללקוחה 500 שקל.
משופרסל נמסר: "הלקוחה החלה לצבור את המטבעות ותוכל ליהנות ממימושם. לאור אי־ההבנה בניסוח בקבלת החשבונית בקופה, ולפנים משורת הדין, הלקוחה קיבלה מחוות שירות".