חודשים ספורים אחרי התאונה, בעיצומו של תהליך השיקום ועם החזרה לעבודה, הדוגמן והשחקן מייקל לואיס יוצא לדרך חדשה גם בתחום האישי. אחרי שנתיים של זוגיות יציבה עם הדוגמנית מרי פרגלין השניים החליטו להיפרד. לפני חצי שנה קעקע על גבו לואיס (35) איור ענק של שניהם כביטוי לאהבת נצח, אך נראה שלמציאות תוכניות משלה. "אני יודע שאנחנו עושים את הצעד הנכון", כתב אתמול לואיס, "למרות שזה כואב ועצוב. יש דברים שפשוט לא מסתדרים למרות שאוהבים, והכי חשוב זה שסיימנו באנושיות וכחברים". פרגלין (26) התייחסה לפרידה: "החיים הזויים ולא צפויים. יש בינינו הסכמות לגבי החיים אבל גם המון פערים".
4 צפייה בגלריה
yk13547252
yk13547252
(צילום: אינסטגרם)
ילד של אבא: בין הבילויים לחוף הים רוי פרישר גוטמן גם עובד בחופש הגדול. אתמול הוא הגיע מלווה באביו ינאי לצילומים לקמפיין של נויז. האב השגיח מקרוב שהפרזנטור עושה את העבודה כמו שצריך.
ינאי, לא משחרר? "כמה ימים בשנה אני עוזב הכל, את הלקוחות ואת העסקים שלי, ואני פה בשבילו. מסדר, דואג לו ומתזז סביבו בצילומים. זה יום שאני לא ינאי פרישר גוטמן אלא אבא של רוי, וזה כבוד גדול בשבילי".
והטאלנט מספק את הסחורה? "הוא רק בן עשר ורמת המקצועיות שלו מדהימה אותי. זה ילד שגדל מול המצלמות אז זה בא לו טבעי לחלוטין".
4 צפייה בגלריה
yk13546861
yk13546861
צילום: שי יחזקאל
הכל בשביל אמא: אחרי תקופה ארוכה של הסתגרות בבית, שימי תבורי ויהודית באומן, עם בנותיה אנה ואורלי והנכדות שנמצאות בארץ בשביל לתמוך בה, יצאו להתאוורר בנמל. יהודית: "הילדות מנסות להוציא אותי ממעגל הקושי הנוראי. הן עושות את מה שלא מובן מאליו. שתיהן מתגוררות בלונדון, ועזבו הכל כדי להיות איתי כאן. לוקחות אותי לבתי קפה, לוקחות אותי לים, מפנקות גם את שימי ומכבדות אותו מאוד". ל"עלוקה" נודע כי אורלי באומן, שתחזור ללונדון בעוד שבועיים, הצטלמה בארץ לקמפיין ספורט.
4 צפייה בגלריה
yk13546131
yk13546131
צילום: ניר פקין
תפקיד משחק ראשון: שלומי שבת, שלום מיכאלשווילי, בן סולטן (אחיה של ניב סולטן), נועה אסטנג'לוב ועידו אליאלי - כוכבי הדרמה החדשה "משמר הגבול" - נפגשו אתמול לצילומים. על תקן המפקד: שלום מיכאלשווילי. על תקן אביו של בן, לוחם מג"ב – שלומי שבת, שזה תפקיד המשחק הראשון שלו אחרי 40 שנות מוזיקה. אתמול הוא אמר ל"עלוקה": "כשקראתי את התסריט לסדרה הבנתי שאני חייב לקחת בה חלק. זו זכות גדולה לשחק לצד שחקנים גדולים ומנוסים ואני יכול להבטיח שיש למה לצפות". הסדרה, שמספרת את סיפורו של ילד פרא מבת־ים שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון, תעלה בקרוב ב־HOT.
4 צפייה בגלריה
yk13546316
yk13546316
צילום: יח"צ
אינסטגרם נגד עדן פינס: הדוגמנית קיבלה אתמול הודעה כי מעתה רק העוקבים שלה יוכלו לצפות בתכנים שלה, ומי שיחפש אותה - לא ימצא. הסיבה: דיווחים רבים על תכנים חושפניים ולא ראויים. פינס: "איזה כיף שיש את כל הקנאיות שיודעות לדווח, אבל למחרת הפיד שלהן נראה בול אותו דבר... צחוק בצד, אינסטגרם נהיה מקום מעייף, פוליטקלי קורקט, חוסם, מתנצל והכי עצוב – אין חופש אמנות. באסה".
הנה באה השעה: אחרי שנתיים של עבודה, הזמר עיליי בוטנר הגיע לבית הדפוס להתרגש עם הדפסת הספר הראשון שלו. בוטנר: "הספר הזה מורכב מכל כך הרבה פיסות חיים, מהניצחונות ומהכישלונות שלי, מהחלומות ומהשברים שלי, מהגעגועים שנשארו בי".
כחלק מצילומים לקמפיין ביימי לקראת החג הצטלמה כוכבת הרשת ליאל אלי בשמלת כלה. במהלך הצילומים היא פונה לאחת מנשות ההפקה ולוחשת: "תשלחי לשי", בן זוגה שי עמר, ש"העלוקה" מקווה שהבין את הרמז.
המוזיקאי הצעיר דניאל גרנט, שיוציא את אלבום הבכורה שלו ביום ראשון הבא, הצליח לרגש את אמו צופית גרנט שצפתה בו אתמול לראשונה על הבמה. צופית: "זה היה פשוט אדיר. ריגשת אותי עד דמעות. אני שומעת את השיר השישי החדש שלך וצורחת באוטו מרוב אושר".
ויונתן ארצי מוכיח שהגנטיקה תמיד מנצחת. ביום רביעי הוא יוציא שיר ראשון. האח בן ארצי מפרגן: "אחי אהובי, שיר מרטיט לב".
האחים רפאלי בשיתוף פעולה ראשון: דור ואון יובילו לראשונה קמפיין יחד לכלי רכב של Xi מוביליטי. במסגרת הצילומים הגיעו השניים בשעת בוקר מוקדמת למצפה רמון, וחרשו את האזור לכיוון עין יהב באופנועים חשמליים. דור שנמצא עמוק באקסטרים התפעל מהקצב של אחיו און. עכשיו נשאר להדביק בחיידק גם את בר.
רגע לפני שדלתות הרכבת הקלה נפתחות לציבור, הספיקו לצלם בה את העונה השלישית של הסדרה "רוני ותום" בכיכובם של דרור דילן, גיל ססובר ואמילי מדואל. זו הסדרה הראשונה שמצטלמת ברכבת הקלה והיא תשודר בעוד חצי שנה בערוץ ניקלודיאון לצופי yes.