אליס גרייס החיפאית רק רצתה להגיע לחדר הכושר כדי להתאמן - אך נאלצה להתמודד כבר כמה פעמים עם חבורת גברים שהטרידו אותה.
לדבריה, בכל פעם שנתקלה בחבורת הגברים, מישהו מהם פנה אליה בשאלה מטרידה. "הם אמרו לי 'את עובדת חזק על הרגליים, אה?', 'מה, רוצה להיות קים קרדשיאן? לאן עוד תגדילי את התחת שלך?' לא עניתי. רק חייכתי חיוך ש ל 'אני עם אוזניות' והמשכתי ללכת". אחרי כמה פעמים של הערות דומות, הפסיקה לחייך.
1 צפייה בגלריה
yk13546420
yk13546420
אליס גרייס
(ללא קרדיט)
"ואז", סיפרה, "הם כנראה החליטו לבייש אותי באופן מכוון. עברתי לידם, ואחד מהם אמר לחבר שלו 'אתה לא רואה שהיא מתה על תשומת הלב הזאת? היא מתה על להוציא את התחת והציצים שלה, רק מתה שיסתכלו עליה'".
המומה מהקריאות לעברה, היא הוציאה סווטשירט שהיה לה בתיק, וקשרה מסביב למותניה. "באותו רגע התביישתי ממש", ציינה, "אמרתי לעצמי 'מה, ככה רואים אותי מהצד?' רציתי להסתיר את עצמי עוד יותר. אחר כך עברתי לידם שוב, ומישהו מהם אמר לחבר שלו 'הנה, אתה רואה? עכשיו היא שמעה ופתאום לא נעים לה להיות ככה, חשופה או עירומה'".
אליס סיפרה כי מאז המקרה מלוות אותה תחושות קשות. "זה ממש הוריד לי את הביטחון, מאז אני מתאמנת רק בבגדים ארוכים ובסווטשירט הזה, אפילו שחם מאוד במכון.
“האירוע הזה בייש אותי והשפיע עליי יותר כהטרדה מנטלית מאשר הטרדה רגילה. הם כל כך הרגישו צורך לפגוע בי. זה אמור להיות קונצנזוס שלא שואלים אישה על התחת שלה. זה לא נקרא להחמיא. זה מרגיש שיש הבנה לא ברורה בנוגע לגבולות”.
הם אמרו: 'רוצה להיות קים קרדשיאן? לאן עוד תגדילי את התחת?' מאז אני מתאמנת עם ארוך”