גם לשי כהן זה קרה כשהיא הכי פחות ציפתה לזה. ככה, משום מקום, הדרה במרחב הציבורי. "בדרכי הביתה מחדר הכושר החלטתי לעבור בקניון ארנה. היה ממש חם, ולמרות זאת לבשתי טרנינג מעל למכנסיים הקצרים. באתי להיכנס לקניון - ופתאום המאבטח חסם אותי בגופו ולא איפשר לי לעשות זאת".
בתחילה היא חשבה שמדובר בבדיקה ביטחונית. "חשבתי שהוא רוצה לבדוק את התיק שלי אז הושטתי לו אותו. הוא לא דיבר, רק אמר 'לא'. שאלתי אותו, 'מה הבעיה?' הוא הוציא אותי, הלך כמה צעדים החוצה והצביע על שלט בכניסה שכתוב עליו 'אסורה הכניסה בבגד ים'. באמת לא הבנתי מה הוא רצה, חשבתי שאני מפספסת משהו. אני מסתכלת עליו ואומרת לו 'אני לא מבינה', הוא אומר לי 'אסורה הכניסה בבגד ים'. עניתי לו, 'נו? אני לא בבגד ים', ואז הוא אמר 'לא, זה לא צנוע'. הייתי בשוק.
"מוכרת באחת החנויות התערבה ואמרה לו 'מה, אתה רציני?', והוא המשיך לומר לי, הפעם יותר בפירוש: 'תשימי על עצמך משהו'. בסוף ויתרתי. הסתובבתי, הלכתי לאוטו והתחלתי לבכות. התקשרתי לאבא שלי".
לאחר שיחת הטלפון ביניהם, אביה של שי הלך למשרדי ההנהלה של הקניון כדי להתלונן, ללא ידיעתה. "החלק המרגיע היה שהם טענו שזאת לא הייתה הנחיה מלמעלה, אלא רק איזו גחמה רגעית של אותו המאבטח. מנכ"ל הקניון התקשר לאבא שלי ואמר שאותו מאבטח לא ימשיך לעבוד במקום ושהם מאוד מתנצלים", סיפרה.
"רוב הגברים לא יכולים להבין את זה", היא מסכמת. "יש גם נשים שלא מבינות ופשוט משלימות עם זה. לפני שהגעתי לקניון חשבתי שלא כדאי שאלך במכנסיים הקצרים, בגלל התחושה שזה לא מתאים ושאני לא יכולה ללכת איך שבא לי. אפילו כשניסיתי לרצות, לא הצלחתי".
המאבטח אמר לי בפירוש: ‘תשימי על עצמך משהו’. התחלתי לבכות"