איילת זורר עולה לשלוש

• דסק הפרסום של "בועות" מספר כי איילת זורר חתמה על הסכם שמעניק לה את משבצת הפרזנטורית של BMW בישראל זו השנה השלישית ברציפות, מה שיזרים לכיסה מאות אלפי שקלים לשנה. זורר הגיעה לישראל גם כדי להוביל אירוע של החברה, שכלל פאנל נשי בהשתתפות הצלמת תמר קרוואן ונורית גפן, ששוחחו בין השאר על התבגרות בתעשיית התרבות. אירח: מנכ"ל דלק מוטורוס שחר שמש.

• אתר פרוגי הוציא לדרך סוכנות ייצוג חדשה ליוצרי תוכן ומשפיענים. לאירוע הנוצץ בהילטון BAYZ הגיעו 15 המיוצגים הראשונים של הסוכנות, ביניהם אור אלקיים זוטי, יואב גבאי, מיכאל עשוש, היאנס ברנס וליאן ואווה. אירח: אלכס נסטר, מנכ"ל פרוגי וסוכנות Jump. "שמחים להשיק סוכנות שתאפשר לנו למנף ניסיון של שנים ביצירת תוכן לפעילויות ייחודיות של משפיענים", אמר נסטר.
2 צפייה בגלריה
yk13548089
yk13548089
(צילום: ויקטוריה בזרסקי)
• מוזיאון רמת־גן יציג בתחילת החודש הבא את אוסף האמנות של יוסי חכמי, מעל 200 יצירות שאסף לאורך השנים, ביניהן של ראובן רובין, נחום גוטמן, משה מוקדי, אביגדור אריכא, לאה ניקל ורפי לביא. (חבצלת דמארי)
• מותג הקוסמטיקה קיילי ורשת סופר־פארם איחדו כוחות באירוע יום הולדת 26 שנה למותג בקניון עופר רמת אביב. נראו מרוצים: דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר־פארם, איציק לוי, מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ' ומיכל מגן, סמנכ"לית חטיבת הקוסמטיקה.
• ודסק האופנה שלנו מדווח כי טל צור ושולה מוזס, מייסדות מותג הלייף סטייל החברתי iota, יהיו המותג הישראלי הראשון שמציג בתערוכת העיצוב והטקסטיל בוולנסיה Feria Hábitat Valencia, שתתקיים בספטמבר. אולה בהחלט.
• מנכ"לית נספרסו ישראל סוניה נסטסה אירחה את המעצב והמאייר ניר פלד (פילפלד) לשיתוף פעולה עם המותג, שיתבטא בקולקציית קפה בהשראת תל־אביב.

מינויים

אורן דולפין מונה למנהל הקריאייטיב של חטיבת הלקוחות בקבוצת בלוסטון
כרם נבו מונתה לסמנכ"לית צמיחה ברשות החדשנות
• ד"ר אמיר טל נבחר ליו"ר הוועד המנהל של הארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים Caregivers Israel
ליאור פרנקל מונה ליו"ר ועדת סחר חוץ בהתאחדות התעשיינים
אמיר אבו־ערפה מונה לסמנכ"ל תפעול במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, במקום סוטיריוס איקונומו שמונה למנכ"ל במלון החדש של הרשת במינסק
בועז דורפמן מונה למנכ"ל הג’ורג’ בתל־אביב - מלון ומרחב אירוח ולייפסטייל של אלקו הוספיטליטי שייפתח באוקטובר

בקטנה

• בנק מזרחי טפחות ערך בחולון אירוע ייעודי לבני הגיל השלישי, שכלל הסברים על כלים פיננסיים ופתרונות מימון.
• האגודה לסוכרת נעורים אירחה במחנה הקיץ השנתי את שגריר אזרבייג'ן וחמישה ילדים אזרים המאובחנים עם סוכרת נעורים סוג 1. יפה וראוי.
• רשת מחסני השוק תפתח בספטמבר, בנוף־הגליל, את הסניף ה־64.
• לרגל שנת ה־30 של רשת מחסני חשמל העלו המנכ"לים יורם בדש ושמוליק מנדביצקי קמפיין בטכנולוגיית AI ובמרכזו דמות גברית שמדובב מלאכי חזקייה.
• יקבי כרמל נבחרו לייצג את יינות ישראל באירוע של מועדון היין הבריטי בהשתתפות נציגים משגרירות ישראל.
• וביקב ברקן חגגו את הבציר החדש לסדרת היינות Altitude.
2 צפייה בגלריה
yk13548092
yk13548092
צילום: עידו לביא
(עידו לביא)

הרפאליז

• דסק התפוצות של "בועות" מדווח כי אשת העסקים רונית רפאל קפצה לביקור בארץ יחד עם שני ילדיה, שרה וג'וליאיין רפאל־לייטרסדורף, בני 16 ו־18. זה לא עוד ביקור; השלושה הצטלמו לראשונה יחד לקמפיין עבור הרשת של אמא, "רונית רפאל - מדע היופי" שבבעלותה. מצד אחד חוסכים פרזנטורים, מצד שני מקדמים מבית. דיל לא רע.

תשאירו טיפ

אלברט אסקולה, אדריכל ומעצב AEA אדריכלים: "ה־GO TO שלי בת"א היא Winona Forever, מסעדה שמצליחה להפתיע ולרגש אותי כל פעם מחדש עם תפריט משתנה שקצת מזכיר אותי – פיוז'ן קטאלאני עם טוויסט ישראלי"

הזמינו אתכם

היום, אירוע קיץ של פקטורי 54 בפופ אפ בנמל יפו. בתפריט: שקיעה יפואית ומסיבה. על המוזיקה: די.ג'יי מלך הקסטות.

מדרגות לגן עדן

רשת Be נרתמת למען עמותת נירים ותמכור בסניפיה פלסטרים ממותגים בלוגו העמותה. ההכנסות מהמכירות יועברו כתרומה לעמותה. מנכ"לית רשת Be, עינת פלד שפירא: "מברכים על כל הזדמנות לסייע למפעל הקסום של נירים, עמותה ערכית שעושה מלאכת קודש ונותנת תקווה ומקפצה ענקית לנוער בסיכון גבוה".