הדייט של רביד פלוטניק ודיאן שוורץ הוא ללא ספק אחד מאירועי השנה בתרבות, אולי רק הסרט 'ברבי' עשה יותר רעש ממנו. הרשת הוצפה בציטוטים מתוך השיר 'שווארמה' ("יש מה לתפוס ואני אוהב את זה") לצד אלפי תגובות שמזכירות קהל אוהדים שהקבוצה שלהם חטפה שער בדקה ה־90. בין האכזבה העצומה לתסכול הבלתי נשלט, היה אפשר לשמוע גם בכי. יש גם כאלה שעדיין נמצאים בשלב ההכחשה, או "פיפי, חרטטנית", כפי שאומרת שוורץ. הפרשה הזאת הפכה מבוגרים מתפקדים לחבורה של טינאייג'רים שקורעים את הפוסטרים על הקירות בטנטרום.
למשפט "אל תפגוש את הגיבורים שלך" צריך להוסיף "ותזכור שהם גם בני אדם". ההיסטריה סביב ההופעות המשותפות עם טונה לפני כמה חודשים רק הוכיחו כמה ההיפ־הופ בישראל הפך למיינסטרים. אבל אף אחד מהמוני המעריצים של פלוטניק לא יודע מי הוא באמת, ואף אחד מצופי 'האח הגדול' לא מכיר את דיאן שוורץ לעומק. בכל זאת הכנסנו אותם לקופסאות והחלטנו שהם לא יוכלו לצאת משם לעולם. פלוטניק - אתה הגבר הרגיש. שוורץ - את דוגמנית קרה וחדת לשון. לא לזוז.
1 צפייה בגלריה
yk13546332
yk13546332
(צילום: ארתור לנדה)
פלוטניק נתפס כגיבור של דור ה־Y, אותנטי, חכם, עדין וכמובן הכי ישראלי מפתח־תקווה. כשהמעריצים שלו אומרים עליו, "הוא לא כמו כולם" הם בעצם מתכוונים להגיד, "אני לא כמו כולם, ואגב גם אכפת לי יותר מהאישיות של האדם מאשר המראה שלו".
ואם רביד (במלעיל) הוא הכי אמיתי, אז כל שאר העולם הוא זיוף. בוודאי פליטת ריאליטי, בוודאי כזאת שב'האח הגדול' הצטיירה כבריון השכונתי, והתחביב שלה הוא להטריל בת'רדס. בישראל חשדנים כלפי נשים מצחיקות, ואם הן יפות ובעלות ביטחון עצמי מופרז - זאת בכלל סכנת נפשות. דחוף לתייג "ביץ'" ולסגור טוב־טוב את הקופסה ולהגיד שלוש פעמים: "למה מי היא חושבת שהיא בכלל?" איך היא מעיזה לקחת את רביד שלנו?
בסוף, זה זמר שיצא עם דוגמנית, וסביר שהם אפילו לא זוג. כל אדם הוא דמות עגולה, לכולנו יש אישיות מורכבת, יש דברים שאנחנו לא יודעים, ובסוף כולם רוצים הביתה. כמעט יצא לי כאן דואט חדש של טונה ורביד, אפשר לקרוא לו "לא קרה כלום".