שנה אחרי שצביקה פיק נפטר, הגיע לסיומו הקרב על הירושה של ילדיו. כזכור, כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות"' הזמר הותיר את כל רכושו ואת זכויות היוצרים שלו לילדיו הקטנים מבת הזוג לשעבר שירה מנור. אחרי שילדיו הבוגרים בנלי, שרונה ודניאלה פיק עירערו, הושג כאמור הסכם פשרה שעל פיו אף ילד לא קופח, וכל אחד קיבל חלק בירושה של המאסטרו.
4 צפייה בגלריה
yk13549232
yk13549232
(צילום: דנה קופל)
הירושה של פיק שנפטר בגיל 72, כוללת עשרות מיליוני שקלים ודירה בבניין יוקרתי בתל־אביב, שנמכרה לפני חודשיים ב-18 מיליון שקלים.
מקורבים למשפחה אמרו אתמול לעלוקה: "המשפחה תמיד שומרת על דיסקרטיות על כל מה שקורה בפנים, וההתנהלות הזו ממשיכה גם לאחר מותו של צביקה. זה ידוע שמערכת יחסים חמה מעולם לא הייתה בין שירה לבנותיו הגדולות של צביקה. כעת עוד פרק נגמר בסאגה של משפחת פיק".
עורך הדין מאיר בר מוחא שייצג את מירית שם אור והבן בנלי בירך אתמול על הסכם הפשרה ואמר: "אומרים שטובה פשרה מכל פסק דין טוב. הפשרה בין ילדי צביקה פיק המנוח היא הוגנת ומכובדת לכל הצדדים. אני רק יכול לקוות שאם יש מישהו שם למעלה, הוא יספר לצביקה ז"ל על שלום הבית בין הילדים ויעשה לו נחת. הדבר מגיע לאמן ויוצר הענק שרק עשה טוב ושמח לעם ישראל".
עורכי הדין בועז קראוס ועמית אלזם שמייצגים את דניאלה ושרונה פיק: "הסכם הפשרה הוא חסוי בין בני המשפחה. אנו ממשיכים בתפקידנו כנאמנים למכירת דירתו של צביקה פיק ז"ל ברחוב השופטים בתל אביב".
שבועיים אחרי שחשפה בכאב כי עברה הפלה עם תאומים, הגיעה אתמול בר כהן ("האח הגדול") לאירוע של תנובה, שם פגשה את דנה גרוצקי ובנה דין, קורין גדעון, שביט ויזל, ירדן ויזל, מירי כהן ונופר מור. בר כהן: "הכי חשוב לחזור לעשות דברים שאתה אוהב ולחזור לחייך אחרי התקופה הקשה".
4 צפייה בגלריה
yk13548856
yk13548856
צילומים: אור גפן
17 שנה אחרי הרצח של תאיר ראדה ז"ל, אמה אילנה ראדה משתפת פעולה עם כוכבות הילדים סוזי מילר (סוזי סופרייז) והילה הררי (סוזי והיללי) בשיר ראשון לזכרה של תאיר. אתמול יצא הקליפ שבו התארחה ראדה. השיר "בשנה הבאה", במקור של הזמרת אילנית, נועד להביע משאלה כי בשנה הבאה תעלומת הרצח תיפתר. אילנה: "זה היה מעצים ומרגש, אופטימיות שבאמת בשנה הבאה נגיע אל האמת והצדק. הצוות היה מדהים. כולי תקווה שהשיר יחלחל לכולנו ובלבותנו".
4 צפייה בגלריה
yk13548911
yk13548911
צילום: גיא זלצר
מה עשו נועה קירל, ריף נאמן והמנטליסט נבו אבוטבול באותו רכב אתמול בכבישי תל־אביב? מסתבר שאחרי שקירל הפכה לשגרירה של המותג פיג'ו ונאלצה להתחיל ללמוד נהיגה, במקום לחכות עד הרישיון המיוחל החליטו בחברה להפוך את שיעורי הנהיגה שלה לסדרת רשת. אתמול כחלק מהסדרה נבו הצטרף לשיעור וניחש כמה דברים מעברה של נועה כמו שם של אקס מהעבר הרחוק, שהפתיע אותה, וכשביקש מריף לחשוב על שיר, ניחש בצדק שהיה זה השיר "חצי משוגע" של קירל.
4 צפייה בגלריה
yk13548916
yk13548916
צילום: יח"צ
כיאה לכוכבת על: תוך שלושה ימים הסרט החדש בכיכובה ובהפקתה של גל גדות Heart of stone הגיע למקום הראשון בסרטים הנצפים ביותר ב־88 מדינות בעולם.
דירה עם סלקציה: אלמוג בוזגלו, האח הצעיר של השבט, ואשתו אלמוג שמחפשים בימים אלה דירה, נתקלו בבעל דירה שהותיר אותם המומים כששמע שמדובר בכדורגלן ואמר למתווך: "רק שלא יהיה בוזגלו". אלמוג: "זה אמיתי? זה שפוי? בושה".
כשאבא מופיע בחופש הגדול: הזמר משה פרץ, שהופיע פעמיים ביומיים האחרונים בקיסריה, התארח במלון אלמא בזכרון יעקב ונהנה מפינוקים ונוף לכרמל עם אישתו ירדן וילדיהם. פרץ הגיע ללילה לפני המופע הראשון ונשאר לעוד לילה של כיף לפני המופע שנערך אמש.
מעריץ שרוף: הזמר מרגי גילה אתמול כי מעריץ קיעקע את דמותו על הזרוע ונדהם. "אני מניח שככה גורמים לי להתחרפן ולהיות נבוך ואסיר תודה בו זמנית", אמר.
אחוות ישראלים: במהלך טיול בטוסקנה, השף ארז קומורובסקי הגיע למלון של רשת Precise בבעלותו של הישראלי רון בן חיים. אחרי שאכל ונהנה, הרגיש צורך להיכנס פנימה למטבח וחלק מחמאות לשף נעם קסוטו.
יש תאריך: העונה השנייה של הסדרה משפחת שדה בכיכובם של אילנית לוי, אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן ואריאה תעלה ב־5 בספטמבר ב־HOT.