המנחה רונה לי שמעון, בת זוגו של הזמר סטטיק, מספרת על החרם הקשה שעברה בילדות בבית הספר והחריב, לדבריה, את נפשה. "אף אחד לא דיבר איתי יותר. כולם צחקו עליי מאחורי הגב. לאף אחד אסור היה לשחק איתי. במשך חודשים הייתי בלתי נראית.
4 צפייה בגלריה
yk13550798
yk13550798
(צילום: אור גפן)
"קשה לי לתאר במילים איך זה מרגיש כשמחרימים אותך. איזה מקומות בנפש זה מחריב. תחושת גלות ובדידות אין קץ..."
את הדברים שיתפה רונה לי בדמעות. "זה לא פוסט מתמסכן. כל הרגשות האלה הפכו אותי למי שאני היום, והכישור הזה, של לעמוד לבד מול כל העולם, הוא שנתן לי את האומץ ללכת לבד אחרי החלומות שלי".
בעקבות הדברים והתגובות הרבות שקיבלה אמרה רונה לי אמש: "לא חשבתי שאנשים רבים יזדהו. במובן מסוים זה מעציב, אבל גם מעניק תחושה של שייכות ושל יחד ואני מודה על כך".
4 צפייה בגלריה
yk13550785
yk13550785
צילום: אור גפן
אמש הושקה סדרת הילדים "כוח בלאגן" של כוכב הילדים גילי ורנר. הסדרה עוסקת בסכנות בכביש ובמניעתן, ונוצרה בעקבות תאונה שעבר בנו טומי בן התשע כשחצה כביש ונפגע מרכב. להשקה הגיעו: חני נחמיאס עם הבת והנכד, טל מוסרי, עירית ענבי עם הנכד ועוד. ורנר: "התאונה של בני, שחצה כביש כחוק, טילטלה אותנו. חיי נעצרו והייתי צמוד אליו, וכמי שחווה ילדים על בסיס יומיומי כבר עשרות שנים, החלטתי להפיק סדרה שתלמד אותם לזהות את הסכנות בכביש ואף להיות שגרירים של בטיחות ב'רכב של אבא'".
4 צפייה בגלריה
yk13550607
yk13550607
צילום: ניר פקין
בזמן שחיפשתם משב אוויר של מזגן, ירון ברלד (העלוקה בקושי זיהתה. שאפו על הגזרה) יצא בצהרי היום אתמול מביתו לכיוון כיכר דיזנגוף עם כפכפי אצבע ואופניים כדי לקנות כדורסל ולשמור על מורל גבוה בימים טרופים אלה.
4 צפייה בגלריה
yk13550784
yk13550784
צילום: אינסטגרם
בין רגע השיא על הבמה עם כריסטינה אגילרה למופע העשור שיתקיים בשבוע הבא בהיכל מנורה, עדן בן זקן מתפנה גם לחיים האישיים, שכוללים גם זמן איכות עם בתה עמנואל בביתן בראשון־לציון.
השחקן ישראל אטיאס ואשתו נעמי חגגו אתמול את טקס הברית לבנם השני, ושמו בישראל: ארי. מזל טוב.
השבאבניקית החדשה: השחקנית עדי חבשוש מצטרפת בתפקיד נשי ראשי לצידה של מאיה ורטהיימר לעונה השלישית של הסדרה. חבשוש תשחק את מרגלית דרעי, מורת סמינר רווקה שאירוסיה בוטלו ומנהלת רומן עם אחד מהשחקנים. הצילומים יחלו בקרוב.
אם חלמתם על קאמבק אפשרי בין לין אלפי לרוי רייניש, אז אל. אתמול השניים שהכירו באח הגדול ויצאו משם כזוג, הורידו עוקב זה מזו.
השחקנית אניה בוקשטיין, שחשפה בעבר כי עברה טלטלה גדולה לאחר לידת בתה סשה, כתבה באותם ימים שיר על ההתמודדות המאתגרת של האימהות. בימים אלה, כשהיא חוגגת יום הולדת חמש לבתה, החליטה להקליט את השיר, והוא יסגור את האלבום החדש שלה שייצא בקרוב. בוקשטיין: "הלידה הייתה הטלטול הסוער ביותר שחוויתי בחיי. כתבתי את השיר מתוך הבור שהייתי בו. עכשיו באופן קוסמי אני מקליטה אותו. עוד סימן שאני בדרך הנכונה".
אחרי רצף החופשות בחודש האחרון, שתיים מהן עם הגרוש איל גולן, דניאל גרינברג מסכמת את המחיר: ארבעה קילוגרמים עודפים.
ובזמן שיוון עמוסה בישראלים, יש גם כאלה שעושים את המסלול ההפוך. מיכל ינאי וילדיה קפצו לגיחה לארץ, להיזכר איך זה להיות כאן ב־40 מעלות בצל. בחיפושים אחרי מזגן ופאן הם הגיעו למוזיאון הטבע באוניברסיטת תל־אביב ופגשו שם גם את לירז צ'רכי עם שתי בנותיה.