אבל כבד נפל על משפחת מסילתי מנתניה: שבוע לאחר יום הולדתו ה־27, בנם הבכור זיו נהרג בתאונת דרכים באיילון דרום, סמוך למחלף חוף השרון. על פי החשד, נהג טרקטור פגע ברכבו ונמלט.
התאונה אירעה שלשום בלילה, ואתמול עצרה המשטרה תושב רהט בן 36, שחשוד כי פגע ברכבו של מסילתי. הוא הובא לבית משפט השלום בפתח־תקווה, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. המשטרה עידכנה כי איתרה במהלך הלילה טרקטור שהוסתר באתר בנייה סמוך למקום התאונה, ועל הטרקטור נמצאו סימני פגיעה המתאימים לאלו שעל רכבו של מסילתי.
1 צפייה בגלריה
yk13551809
yk13551809
(צילום: באדיבות המשפחה)
החשד הוא שהנהג יצא מאתר עבודות, עלה לכביש ופגע ברכב שבו נהג מסילתי. הוא לא עצר לסייע, ונמלט כאמור מזירת התאונה עם הטרקטור. בוחני התנועה ממשיכים לאסוף ממצאים פורנזיים, עדויות ואמצעי תיעוד, ומפעילים אמצעים נוספים כדי להשלים את החקירה ולהגיע למיצוי הדין עם הנהג הנמלט.
מאז התאונה הקטלנית מגיעים לבית המשפחה בשכונת עיר ימים בני משפחה וחברים רבים, גם הם המומים ומתקשים לעכל את האסון הכבד. הם עוטפים את האם ענת, האב טיראן ושתי האחיות של זיו, ליאן וירין, ומנסים לנחם ולעודד אותם בשעתם הקשה.
אביו טיראן, דמות מוכרת בנתניה, פירסם פוסט שבו כתב: "זיו זבולון, מלך של אבא. מה אני יכול להגיד? נגמרו לי החיים בלעדיך".
"הוא היה בן אדם עם הלב הכי גדול שיש", סיפרה האחות ליאן, "חבר טוב וילד מדהים שתמיד מוקף בחברים. הוא היה בדרכו לבילוי עם חברים בתל־אביב".
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, ביקרה בבית המשפחה וסיפרה כי "זיו הגיח לעולם לאחר שנתיים של טיפולים קשים והיה האוצר של הוריו. למרות היותו ביישן, היה מוקף תמיד בעשרות חברים שאהבו והעריצו אותו. זהיר ומנומס. חייו נגדעו באחת בתאונה קשה. ליבי עם משפחת מסילתי הנפלאה, בלתי אפשר לתאר את הכאב שלכם".