חגיגות ה־40 של השחקנית והמנחה רותם סלע החלו כבר לפני שלושה שבועות, תחילה בטיול בחו"ל עם החברות גל גדות, יעל גולדמן ולירון ויצמן, בשבוע שעבר במסיבת בריכה, ואתמול, בתאריך הרשמי 16 באוגוסט, אחרי שנים של הימנעות מחשיפת ילדיה ברשתות, סלע חרגה ממנהגה, פירסמה תמונה משפחתית תחת הכיתוב: "הברכה הכי גדולה של החיים שלי". פוסט שזכה לכמעט 70 אלף לייקים.
החברים בתעשייה הציפו אותה בברכות: "ברוכה הבאה לגיל המעבר, הקאנטרי קלאב, הפטמות העצלות וגלי החום", התלוצצה מיה דגן. "השמיים הם לא הגבול בשבילך אשת כל יכול שאת", בירכה אותה השחקנית גל מלכה.
4 צפייה בגלריה
yk13552427
yk13552427
(צילום: אינסטגרם)
הבן של אבא ואמא שלו: בחודשים האחרונים ליאם אבני, בנם של אקי וסנדי, החל להגיע לאירועים מתוקשרים ונראה כי הוא נמשך לתעשייה. אתמול כבר עשה את צעדיו הראשונים על הסט כשהצטלם לקמפיין אופנה ראשון. מסוכנות יולי שמייצגת אותו נמסר: "אנו נרגשים ללוות את ליאם בדרכו וצופים לו עתיד מזהיר. יום הצילום הראשון הוא רק הסיפתח לבאות".
4 צפייה בגלריה
yk13552280
yk13552280
(צילום: אהוד שגב)
גם יפות גם אופות: כוכבות המחזמר החדש "מלצרית" בקאמרי, משי קלינשטיין, טלי אורן ונוי הלפרין, קיבלו אתמול שיעור אפייה פרטי מאור שפיץ. במחזמר קלינשטיין מתמחה בהכנת פאי שכובש את ליבו של כל מי שטועם ממנו והופך לסנסציה. כהכנה לתפקיד הן הגיעו לשאוב השראה משפיץ. טלי אורן: "אור אירחה אותנו בקונדיטוריית החלומות שלה. היא ניסתה ללמד אותנו גם לאפות וקלטה שאין לנו עתיד בזה. אז עשינו מה שאנחנו יודעות וזה לאכול מהמתוקים המושלמים שלה".
לוס־אנג'לס פינת טבריה: נועה תשבי טיילה כבר בכל העולם, אבל כל העולם מבחינתה לא יפה כמו הכנרת. בימים אלה היא מבלה שם עם בנה ארי, קרוב לביתם של סבא וסבתא שלה בדגניה. "האוויר, הנופים, הווייב של עמק הירדן זה ילדותי. ההרגשה שלי כאן היא של בית, אז אני רוצה שארי גם יאהב את המקום כמוני. לא יכולה כבר לחכות לשנה הבאה".
4 צפייה בגלריה
yk13552294
yk13552294
(צילום: אינסטגרם)

4 צפייה בגלריה
yk13552295
yk13552295
(צילום: אינסטגרם)
אחרי שנטען כי השיר שלה "ילד מטריה" הועתק משיר אחר, הזמרת עטרה אוריה התייחסה לכך אתמול לראשונה: "השיר פרץ ממני החוצה כמו שצעקה מתפרצת מפה של ילדה שלא רואים אותה. זה היה לפני שנתיים. קמתי בבהלה מהשינה. תוך שלוש דקות ילד מטריה נוצר. מילים שמספרות בדיוק על החוויה האישית שלי. על בריונות ועל לזהות את החלש ולהחליש אותו יותר".
זמן פציעות 1: רגע לפני רבע הגמר "רוקדים עם כוכבים", קים אור אזולאי נפצעה ברגלה בחזרות. אחרי טיפול רפואי וספק אם תוכל להשתתף בתחרות, היא החליטה שעה לפני: "נלחמת בכל הכוח ועולה לרקוד".
זמן פציעות 2: השחקנית מיה דגן טסה לחופשה שחיכתה לה המון זמן, לראשונה רק היא ובתה אמליה. אבל הדרך ליוון הייתה רצופה בעיות. תחילה היא נפצעה ברגלה מהעגלה של הדיוטי, בהמשך נחתכה מסכין גילוח בידה ולבסוף נשברה לה השן. התחנה הראשונה אחרי הנחיתה בכרתים הייתה אצל רופא השיניים. אבל זה לא מה ששבר אותה, ומיד אחרי היא רצה לסופלקי.
זמן פציעות 3: הזמר רביד פלוטניק שבר את היד וגובס, זה לא מנע ממנו לעלות על הבמה בפסטיבל במגידו ולתת את המקסימום כדי לא לאכזב את הקהל.
ביום שני הקרוב יתמלא מתחם האירועים גבריאל בנס־ציונה בכוכבי ספורט ובכירים בענף, שיבואו לעשות כבוד ולהגיד מזל טוב למאמן הנבחרת אלון חזן שמחתן שם את בנו דניאל עם בת הזוג אביב מור יוסף. מזל טוב.
השחקנית לירון וייסמן לוהקה לעונה החדשה של סדרת הנוער המצליחה "בת השוטר" ותגלם את אסתר, מנהלת "סמינר בנות חיל". הסדרה תשודר בערוץ טין ניק לצופי yes בסוף השנה.
נראה שחיי הרווקות המחודשים של דנית גרינברג בשיאם. אחרי יומיים של חופשה באילת היא חזרה הביתה רק כדי לארוז שוב ולהתעופף לחופשה ביוון עם החברות לי מנחם ודניאל עמית. ויש לה הסבר לכל הפאן הזה: "אני בתקופה הכי מאושרת בחיי והבטחתי לעצמי שהקיץ הזה יהיה הכי טוב שלי. האושר שלנו לא תלוי באף אחד ולשם אני מכוונת".