קו הגבול

טרנדים אסתטיים, כמו שאר הטרנדים בעולם, נוטים לזרוח ולשקוע לא פעם בזכות היכולת הטכנולוגית שמשתכללת עם השנים. קחו לדוגמה את "השרטוט מחדש" של קו הלסת, שהיה עד לפני כמה שנים נחלתם של כירורגים פלסטיים וחדרי ניתוח בלבד, ופתאום נהיה פופולרי בארסנל של אלו ואלה שמזריקות ומזריקים.
"טיפול בקו הלסת הוא מאוד אינדיבידואלי" אומרת ד"ר אנה זנקוביץ, בעלת מרפאה בהרצליה פיתוח ומרצה בכירה בתחום. "הוא יכול להיות בעקבות מבנה אנטומי מסוים או לאחר שינויי משקל דרמטיים, אז יש נפילה של העור או שהוא הופך רפוי, מה שמשפיע על הנראות הכללית של הפנים. במרבית המקרים, הזרקה של חומרי מילוי לקו הלסת איננה מסתיימת בהזרקה לאזור בלבד, ונצטרך לטפל גם בשליש העליון והמרכזי של הפנים בהזרקות נוספות כדי למצוא נקודות עיגון והרמה משלימה". אגב, ד"ר זנקוביץ מציינת שהאזור של קו הלסת די גדול, ולדעתה מזרק אחד של חומצה היאלורונית לא מספיק כדי להגיע לתוצאה מיטבית, אבל הכי חשוב לא ליפול בפח של מה שאנחנו רואים ורואות אצל סלבריטאים בתקשורת. זה מראה מוגזם ומפולטר שלא יכול לקרות באמת במציאות כשרוצים תוצאה טבעית.

שילוב מנצח

מבין שלל רגעי הביוטי המרהיבים שהיו בתצוגות אופנת ההוט קוטור האחרונות, אין ספק שזה שמשך את תשומת ליבי היה בזו של ויקטור אנד רולף: דוגמנית מתולתלת עם עיניים בעישון ירקרק ושפתיים בוורוד עדין. ולמה זה מקסים בעיניי? כי אני מאמינה ששילובי הגוונים הכי יפים הם אלה שמושפעים לא מעט ממה שקורה בחוץ, בטבע, וחבל שביום־יום הפחד מלנסות אותם עוצר כל כך הרבה (א)נשים. הפרחים שאנחנו תמיד נמשכים אליהם מורכבים מירוק וורוד או צהוב או אדום, החול של הים נראה נפלא ליד טורקיז וכחול.

הקומה ה־12

כל מי שחברת כבוד כמוני באגודת מאותגרות הקומה יודעת שיש דברים שילוו אותה תמיד (וסליחה מראש לכל מי שבורכו בסנטימטרים, ברור לי שגם לכן יש עניינים רבים, אבל כרגע אני עם החבילה שלי). למשל, הדחייה מקבלה לקורס דיילות אוויר בגלל הסנטימטרים החסרים, זה שרוב האנשים מסתירים לך תמיד או שצריך לקדם את המושב של הרכב כדי להגיע לבלמים, וכמובן, זה עוד לפני שהזכרנו שב־90 אחוז מהמקרים את חייבת לקצר מכנסיים או לקנות בכוונה באורך שבע שמיניות כדי שהם יסתדרו לך עם החיים. אגב, לאחרונה פגשתי את דניאל נחום, מבעלות המותג “My Jeans” וחברת כבוד בעצמה באגודה הדמיונית שהקמתי, ששיתפה אותי שזו בדיוק הסיבה שהניעה אותה להקים עסק - כדי למצוא ג'ינסים שיישבו בול באורך. לנמוכות שכמותה אבל גם לגבוהות כמו גם למידות רוחב בטווח גדול. "אנחנו לא מחפשות להיות הכי מיוחדות. אנחנו מחפשות להיות הכי מדויקות", היא מסכמת.

נקמה מתוקה

עם כל הכבוד להיסטריה סביב הסרט "ברבי" והגוונים הוורודים שהיא מפזרת לכל עבר (ויש לי מלללא כבוד), אין ספק שהדבר הבא כבר מעבר לפינה: קולקציות בהשראת סרטי מארוול. ולמה? כי בדיוק לפני 60 שנה הופיעה לראשונה חבורת "הנוקמים", שלימים הפכה לסדרת סרטים שנחשבים לשוברי הקופות של כל הזמנים, בעיתוני הקומיקס – והשאר כמובן היסט(ו)ריה.
1. קפוצ'ון של ספיידרמן, 249 שקל, בחנות הפופ אפ של מארוול בדיזנגוף סנטר (עד 1.9)
2. צמיד של קפטיין מארוול, 1,228 שקל, פנדורה
3. חולצת מארוול, 75 שקל, באתר geeker.co.il
רעיונות לבגדים שייראו נהדר על מאותגרות גובה: כל זוג מכנסיים שחושפים קרסול - הרווח הקטן עושה אפקט גדול כי יוצר אשליה של רגל ארוכה יותר (ורצוי לצוות לזה נעלי עקב או מוקסינים שחושפים עוד קצת עור גוף). ואפשר גם מכנסיים ארוכים שבהם לא רואים את הסוף ואז בעצם קשה לדעת היכן הרגל מסתיימת