אחרי זוגיות מפתיעה של שלוש שנים יוגב אלקיים, יוצא התוכנית "חתונמי", ובת זוגו, מי שליהקה אותו לתוכנית, דנית גרינשטיין, נישאו כדת וכדין בשישי בצהריים באולמי דוריה בדרום.
השניים הכירו לראשונה כשגרינשטיין הגיעה לפני חמש שנים אל ביתו במושב בדרום כתחקירנית של תוכנית הריאליטי. בתוכנית עצמה שידכו לו המומחים את בת אל לוי שהייתה על קו ישראל–ניו־יורק, והקשר לא החזיק מעמד. תקופה קצרה היה אלקיים רווק מבוקש עד שהכוכבים החליטו שמהתוכנית הזאת הוא לגמרי יוצא עם כלה, ואם זו לא אחת המועמדות, אז התחקירנית.
4 צפייה בגלריה
yk13554929
yk13554929
צילום: אור גפן
בין גרינשטיין לאלקיים התפתח קשר רומנטי שהוביל לחתונה. הזמרת דנה לפידות הכניסה אותם לחופה עם השיר "מלך האריות", ובאירוע, שכלל קוד לבוש לבן, נכחו כל חבריו לתוכנית מהעונה השנייה, בהם לירן לוי, ליאור לביא ודודו כהן (בתמונה הקטנה). כמו כן שרונה מרלין ההריונית ושרית פולק ששתתה מהיין בחופה ואיחלה לעצמה לעמוד תחת החופה בשנה הבאה.
אלקיים אמר תחת החופה לגרינשטיין: "מקאסט והפקה הפכנו לחתן וכלה, שינינו קצת את התסריט ומסתבר שלחיצים שנורים מלמעלה אין אקראיות".
בדרך לאמריקה: אחרי שנאלץ לדחות עבודות במועדונים גדולים בלאס־וגאס ובלוס־אנג'לס בגלל היעדר ויזת עבודה, זה סוף־סוף קרה. ג'וזי זירה קיבל את ויזת האמן שלה ייחל כבר שנים. ביום חמישי הוא הלך לשגרירות ארה"ב וחזר משם מחויך היישר לסט הצילומים של מאניה. ג'וזי, מתרגש? "מאוד־מאוד. אני מחכה לזה כבר מלא זמן. עד היום לא יכולתי לעבוד בארה"ב למרות כל ההצעות שקיבלתי, אבל עכשיו השמיים הם הגבול. אני הולך להפיץ אהבה דרך המוזיקה ולחבר בין אנשים".
4 צפייה בגלריה
yk13554708
yk13554708
צילומים: אור גפן
יובל ופרופסורה: ריטה, ארז טל, נטע ברזילי, נדב אבקסיס, סיגל שחמון ודורון מדלי היו בין החוגגים הרבים שהגיעו בסופ"ש לשמח את פרופ' אופיר ארצי מאיכילוב ביום הולדתו ה־50. בין הנוכחים היו גם בכירים מצמרת הרפואה כמו פרופ' גבי ברבש ופרופ' עידית מטות. באמנותית: ערן זרחוביץ' כדמות האגדית של ראובן וריטה שבירכה על הבמה והופיעה.
4 צפייה בגלריה
yk13554860
yk13554860
צילומים: אור גפן
שלושה חודשים אחרי שנפרדה מבת הזוג דנה לביא (בתו של עמוס לביא), המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי חובקת אהבה חדשה – עדי אמבר, בת 30 מתל־אביב. הן הכירו דרך חברים ובילו את הסופ"ש האחרון יחד בצפון.
שירי מימון עם בעלה וילדיה בילו את השישי בצפון, אך בדרך חזרה באמצע הלילה הם נתקעו עם פנצ'ר ברכב בכביש 6. מימון: "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם יוני לא היה איתי. עמדתי מאחורי מעקה הבטיחות עם שלושה ילדים באמצע הלילה וזה היה מפחיד".
כמעט אותו דבר רק בשישי בין ערביים בתל־אביב קרה לרייצ'ל ברכה, בת זוגה של השחקנית ליהי טולדנו. למחרת הן כבר העדיפו להתנייד על האופנוע.
הסיוט של אירית רחמים: מפיקת האירועים התעוררה ביום שישי בביתה במיטה מוצפת שברי זכוכיות. מסתבר שארון הזכוכית שלה בחדר התנפץ במהלך הלילה מבלי ששמעה דבר. רחמים התעוררה מבוהלת: "אני מתה מפחד. בהלם שישנתי כל כך חזק. תודה לבורא עולם על הנס. תודה שלא קרה לי כלום".
אחרי הצעת הנישואים וחגיגות ימי ההולדת שהם חגגו בחיק עצמם הרחק מכאן, טליה עובדיה ושחף רז החליטו לעשות את זה בגדול והזמינו את כל החברים לחגוג איתם על גג מסעדה בתל־אביב. מזל טוב כפול.
היכל מנורה, חמישי האחרון. רגע לפני שאירחה אותו על הבמה במופע של רשת ויקטורי, ניגשה שרית חדד לאושר כהן והזכירה לו שהיא מופיעה על הבמות עוד לפני שהוא בכלל נולד. כהן חייך במבוכה, זה נגמר בדואט ספונטני על הבמה.
באו בטוב: עמוס תמם, שלום מיכאלשווילי, שחר חיון, איזי ואליעד נחום באו בהתנדבות מלאה לחגוג לעמותת סח"י (תנועת נוער שמחלקת כל השנה מזון לקשישים ונזקקים) את האירוע השנתי. תמם ציין באותו מעמד שבכל הצגותיו בקאמרי הוא עונד את הצמיד של סח"י על היד.
4 צפייה בגלריה
yk13554707
yk13554707
(צילום: אינסטגרם)