התנועה לשחרור בריטני ספירס הייתה באמת מרגשת. כשהיא נמלטה מציפורני המשמורת של אביה, בסוף 2021, היה נדמה שהסיפור הוא לא רק שליטתה בעתיד אלא גם הכרה בעוול העצום שגרמו לה התקשורת ותעשיית המוזיקה.
1 צפייה בגלריה
yk13555168
yk13555168
(צילום: VALERIE MACON, איי-אף-פי)
אלא שכמעט שנתיים חלפו מאז, ובמהלכן ספירס נעה מסקנדל לסקנדל: צילומי עירום, ילדים שניתקו קשר ומסרבים לחדשו עד שתקבל עזרה נפשית, וגם תקרית מוזרה בווגאס עם השחקן הכי מדובר ב־NBA, ויקטור וומבניאמה. ואם זה לא מספיק, בשבוע שעבר שמע כל העולם על סיום הנישואים עם סם אשגרי.
כל זה יכול להעלות את השאלה אם היה עדיף לספירס להישאר תחת המשמורת המושמצת, שכן האב טען שבתו לא מסוגלת לנהל את חייה. אבל גם עכשיו התשובה היא "לא" נחרץ. ספירס נכלאה למעשה מאז הייתה באמצע שנות ה־20 לחייה, וגם לפני כן לא היה לה רגע אחד נורמלי. ברור שהנזק הנפשי שנגרם לה חמור ואולי בלתי הפיך, אבל לאף אחד אין זכות לשלוט בה. בגיל 41 ספירס זקוקה לעזרה שמגיעה מתוך אהבה אמיתית, ולא מתוקף הליך משפטי שנוי מאוד במחלוקת ונוטף פטריארכיה אלימה. כמו כן, מי יודע: עם הממואר המצופה שייצא באוקטובר והפרסומים על אלבום קאמבק בהתהוות, יש מצב שהאור בקצה המנהרה הוא באמת אור ולא רכבת.