נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות דחתה ביום חמישי בקשה שהגישה חברת סלקום לקיים דיון נוסף בהליך של תביעה ייצוגית שהוגשה כנגדה. הבקשה לדיון נוסף הוגשה על פסק דינו של העליון ממאי האחרון שקבע כי עוסק שלא שולח הודעה נפרדת (נקראת הודעה סטטוטורית) לפני סיום תקופת ההנחה שנתן ללקוח במסגרת עסקה צרכנית לתקופה קצובה בזמן, לא זכאי להעלות מחיר והעסקה בתום תקופת ההטבה בטלה מאותו מועד, אפילו אם ניתן יידוע בחשבונית.
למעשה, בית המשפט העליון קיבל במאי ערעור שהוגש על ידי שני תובעים ייצוגים על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לדחות בחלקה תביעה ייצוגית נגד סלקום הנוגעת לתוכנית "סלקום טריפל". התובעים יוצגו על ידי עורך הדין שלומי מושקוביץ ועורך הדין נתי פולינגר.
במסגרת פסק הדין, קבע העליון הלכה הנוגעת ליידוע צרכנים בעסקה לתקופה קצובה, שהיא עסקה מאוד שכיחה במשק. מדובר בעסקה שבתחילתה ניתן מחיר מוזל לתקופה מסוימת ולאחר מכן העוסק מעלה את המחיר.
כמו כן דחתה הנשיאה חיות את בקשת סלקום לעיכוב ביצוע פסק הדין. סלקום טענה בין היתר כי פסק הדין מוביל להיווצרותה של חשיפה כלכלית משמעותית של עוסקים רבים בענפים שונים במשק שפעלו תחת ההנחה שאין חובה לתת הודעה סטטוטורית – וכביסוס לכך סלקום הפנתה ל־22 בקשות אישור לתביעות ייצוגיות שהוגשו מכוח הפרשנות שנקבעה בפסק הדין.