ההיסטוריה חוזרת: 35 שנה מאז שהופיעו יחד לאחרונה ב"סלאח שבתי", חני נחמיאס ובן זוגה יהודה אליאס ביצעו בסוף השבוע את השיר המשותף מתוך המחזמר בו נפגשו לראשונה על בימת תיאטרון הבימה. זה קרה באירוע המחווה לחיים חפר ולדובי זלצר - מיוצרי ההצגה, ורגע לפני פרישתו של מנכ"ל הבימה נעם סמל. הזוג המאוהב הפגין את רגשותיו על הבמה, וגם מאחורי הקלעים.
נחמיאס ואליאס חשפו את הזוגיות שלהם לפני יותר מחודשיים בהתייחסות ראשונה ל"עלוקה", אז אמרה נחמיאס: "אני שמחה שהוא חיכה לי 35 שנה. יהודה קורא לזה 'אהבה בדיליי'".
4 צפייה בגלריה
yk13556399
yk13556399
(צילום: יוסי שובע)
היפים והנכונים: השחקנים יהודה לוי ודנה פרידר, שמבלים בשבועיים האחרונים בחופשה בחו"ל, ממשיכים לשתף רגעי אהבה קסומים משם, ונראה שאם יש קונצנזוס בעם על משהו - זה על הבחירה שלהם זה בזה.
4 צפייה בגלריה
yk13556500
yk13556500
צילום: אינסטגרם
התהיי לי לאישה: השף והמסעדן תומר אגאי (48), שופט "משחקי השף" והבעלים של מסעדת סנטה קתרינה ובר צ'נה בתל־אביב, הציע אתמול נישואים לבת זוגו תאיר (33) על יאכטה במהלך חופשה. השניים הכירו שלושה ימים אחרי שפתח את צ'נה, כשהיא התחילה איתו ברחוב. אגאי הוא אב לילדה מבת זוגו לשעבר איה אשוח.
4 צפייה בגלריה
yk13556779
yk13556779
צילום: אינסטגרם
רק פעם בשנה: קורין גדעון חגגה יום הולדת 31 וזכתה בחסות הוריה לחופשה של 24 שעות עם בעלה חילי סורצקין, רק שניהם, בצפון. גדעון: "אחרי שבועיים שהילדים חולים ואפס שעות שינה, ישנו לילה שלם, שתינו את הקפה חם והשתכרנו מקוקטיילים בבריכה. זה בול מה שהייתי צריכה. תודה להורים שלי, שבזכותם כל זה קרה באמצע אוגוסט". מזל טוב!
4 צפייה בגלריה
yk13556400
yk13556400
צילום: אינסטגרם
אילנית לוי ואלירז שדה בדרך לילד שני משותף, אחרי שהביאו יחד את בתם אריאה בת השנתיים. הדבר נחשף בפרומו לעונה החדשה של הסדרה "משפחת שדה".
הקאמבק: חודשיים אחרי הפרידה, הזמר אבי אבורומי חזר לבת זוגו רזי שיר אודי, סטודנטית בת 24, שאותה הכיר דרך חברים משותפים.
מזל טוב לשלום מיכאלשווילי שחגג אתמול 45 והופתע על הבמה בקיסריה על ידי אשתו ענבל, שעלתה להגיש לו עוגה ופרחים במהלך הופעה של עילי בוטנר.
דניאל גרנט הוציא אתמול את אלבום הבכורה שלו וגרם לאמו צופית גרנט לדמוע: "הבן המוכשר והגאון שלי מפיץ סוף־סוף את יצירת חייו, ואין גאה ממני".
כבשה אותו: הכדורגלן מתיאס נורמן, בן זוגה של הדוגמנית עדן פינס בחודשיים האחרונים, החליף את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה משותפת של שניהם.
הזמר אליאב זוהר טס לאומן להתפלל סליחות על קברו של רבי נחמן מברסלב, וכמובן שלקח איתו גם את הגיטרה ושר עם המתפללים את "שיר למעלות".
שי מיקה ההריונית הגיעה אתמול לטקס באיל מקיאג' כדי לקבל תעודת הגמר של קורס האיפור שעשתה.
מושיק גלאמין החליט למכור את האופנוע שלו, שעליו לא רכב שנה וחצי. אתמול הוא יצא לנסיעה ראשונה ברכבת הקלה ומצא את עצמו די לבד. "הייתי בטוח שיהיה צפוף. מוזר, אין בכלל אקשן, מחר לוקח את הרכב לשגרת פקקים".