חגיגה לעיניים

מתאפרת בעלת ותק אהבה מאוד את הגרסה העמידה למים של Stack Mascara מבית MAC: המברשת החרוטית בעלת הסיבים הארוכים מפרידה בין הריסים, מעניקה כיסוי מלא, מעגלת ומרימה, והתוצאה הסופית – מסגרת יפהפייה וחגיגית לעיניים, שלא יורדת במים! (149 שקל).

גאון ואמא

לא צריך להיות איינשטיין כדי להרכיב את הפאזל התלת־ממדי המקסים של קרטוניק: אמא ובנה בן ה־8 העבירו שעה נעימה במיון חלקי הקרטון הידידותיים לסביבה ובהשחלתם על כפיסי עץ לפי ההוראות (הברורות מאוד – אבל רק בלועזית). התוצאה המרהיבה: פסלו של המדען המיתולוגי הוצב על מדף בחדרו של הילד המרוצה. בקולקציה יש גם דמויות ויצורים אחרים – מתנה נהדרת לכל המשפחה (באתר ובסניפי רשת ג'נטלמן, 199 שקל).

נוחות אופנתית

הסניקרס של HOFF (דגם TRACK AND FIELD) נושאים אמנם את השם ספרטה (כמחווה למסורת האולימפית האייקונית), אבל מי שנועלת אותם מדווחת דווקא על פינוק אמיתי לרגל. זאת בזכות רפידת ה־MEMORY FOAM, שמאפיינת את כל נעלי המותג ותורמת לנוחות אולטימטיבית. כמו כן החומרים המשובחים, הצבעוניות המרהיבה והמראה העדכני מתכתבים בהצלחה עם כל סגנון לבוש. שוות (בחנויות ובאתר המותג, 429 שקל).

יבושם לנו

המתנה הכי ריחנית שתוכלו להביא ליקיריכם בערב החג: נר או דיפיוזר מבושם מהקולקציה המוקפדת והיפהפייה של DE KAS PARIS, מותג ישראלי המתבסס על ניחוחות מצרפת. אהבנו במיוחד את “פתיתי השלג”, פירורים זעירים של נר שמאפשרים ליצור לבד (פרטים והוראות על האריזה ובאתר) אובייקט מקסים, מאיר ומבשם למרכז השולחן dekasparis.com, 2,000-100 שקל).

זוהר מים המלח

בת 50 פלוס, בעלת עור מעורב, עפה על קרם הלחות קומפלקס של Premier ים המלח – מהטובים ביותר שהיו לה, לדעתה. כבר עם המריחה הראשונה היא חשה שהקרם לא רק מזין את העור אלא גם מותיר אותו מלוחלח, רענן וזוהר. הוא נספג מהר ומכין את העור לאיפור שנראה הרבה יותר טוב מעליו. ואפילו כולל הגנה בסיסית מפני השמש (15SPF). מוש! (בחנויות המותג ובאתר, 279.90 שקל).

לשנה מאוזנת

לכבוד השנה החדשה נרים כוס של יין Altitude 720 של יקב ברקן, קברנה סוביניון עוצמתי, עתיר טעמים וארומות ומאוזן להפליא. יקר וייחודי (120 שקל).