חגי תשרי הם התקופה אידיאלית לחופשה משפחתית באירופה: מזג האוויר במיטבו, עומס התיירים פוחת והמחירים צונחים אחרי הקיץ. אז לאן טסים השנה בחגים, להנאה מקסימלית בלי לקרוע את הכיס?
1 צפייה בגלריה
לירי רינמן - טראוולירי
לירי רינמן - טראוולירי
לירי רינמן - טראוולירי
(צילום: עוז שמש)
1. סיציליה. הפנינה של הים התיכון, שהפכה נגישה יותר עבורנו בזכות הטיסות הישירות הקצרצרות. יש בה הכל מהכל: חופים וכפרי דייגים לצד נוף געשי וטבע פראי, אוכל מצוין ומקומיים חמים ומקסימים. היא אמנם שייכת לאיטליה, אך מרגישה יותר כמו מדינה נפרדת, וגדולה מספיק כדי להקדיש לה שבועיים ויותר. למשפחות, מומלץ ללון בבתי חווה כפריים ("אגריטוריזמו") שיבטיחו הנאה ועניין לקטנטנים.
2. פורטוגל. יעד שצובר פופולריות בשנים האחרונות - צבעוני, תוסס וזול. בשטח קטן יחסית תמצאו גיוון משגע: ערים מרשימות, עיירות ציוריות, חופים, הרים, טירות, אזור יין ואינספור אטרקציות לילדים. טוסו ישירות לליסבון או פורטו, שכרו רכב וחקרו את המדינה מצפון ועד דרום. מלבד הערים הגדולות, אל תחמיצו את סינטרה, עמק הדורו, חבל מיניו הצפוני וחופי הדרום.
3. צפון יוון. כשמדובר ביוון, לרוב מדמיינים איים וחופים, נכון? אבל המדינה הקרובה והמבוקשת מציעה גם אזורים עוצרי נשימה של הרים, נהרות, טבע ירוק וכפרים עתיקים. הנופים מזכירים יעדי טבע אחרים באירופה - רק במחירים הרבה יותר נגישים. בקרו בצומרקה וזגוריה, ואל תחמיצו את מטאורה, אחד האתרים המרשימים באירופה.

לירי רינמן - טראוולירי, בלוגרית טיולים ומגישת פינת הטיולים בקשת 12
פורסם לראשונה: 00:00, 22.08.23