מאור מליקסון: עכשיו הסדרה

דסק הספורט של בועות מדווח כי מאור מליקסון, כוכב הכדורגל לשעבר של הפועל באר־שבע, הולך לקראת קריירה חדשה. בימים אלה כותב מליקסון סדרת טלוויזיה שמבוססת על ספר הבכורה שלו "דרדל'ה לחיבורים", עם סימון טטרו, שליווה את כתיבת ספרו הראשון כעורך, וכן עם התסריטאי ירון ארזי, שגם יביים את הסדרה. חברת סלוצקי הפקות, של חיים סלוצקי, תפיק והמנכ"לית רינת קליין תהיה אחראית על פיתוח הספר לסדרה. מגעים מתקדמים לקראת סגירה מתנהלים מול גופי השידור בישראל. מליקסון, 38, פרש רשמית בינואר 2020 ומונה לעוזרו של המאמן אליניב ברדה. השבוע הודיע במפתיע על עזיבת המועדון מסיבות אישיות. נראה שהקריירה החדשה כבר מתחילה, ולבועות נודע עוד כי מליקסון מתכנן הוצאת ספרים נוספים.
רינת קליין, איך הולך?
"הספר של מליקסון הציג את עולם הכדורגל בצורה הומוריסטית ומקורית ואנחנו מאמינים מאוד בעיבוד המסכי שלו". (רז שכניק)

2 צפייה בגלריה
yk13557631
yk13557631
(צילום: עוז מועלם)
• דסק הקהילה שלנו מספר כי בקאנטרי סכנין החליטו לצאת בקמפיין דיגיטלי על רקע מה שקורה בחברה הערבית בתקופה האחרונה: "הספורט הוא התשובה לאלימות". ד"ר חולוד אבו־חרפה, שמנהלת את הקאנטרי הוותיק, מסבירה: "אנשים שעוסקים בספורט לא נמצאים ברחוב ולא עסוקים במריבות או בפעולות אלימות. מחקרים מוכיחים שכאשר אנחנו נותנים סביבה מאפשרת וספורטיבית גם לילדים וגם לבני נוער, הם יגיעו וירצו לעשות דברים במשותף, להכיר דרכים נוספות וליצור גשרים". יפה.
• דסק התרבות שלנו עם טיפ לסופ"ש: ברשת מתחמי הקולנוע פלאנט יתקיים בשבת פסטיבל IMAX DAY השנתי, שבמהלכו יוקרנו באולמות IMAX בירושלים, באר־שבע וראשל"צ חמשת הלהיטים הגדולים של השנה החולפת הסרטים שיוקרנו: אווטאר: דרכם של המים, בת הים הקטנה, ספיידרמן: ברחבי ממד העכביש, מהיר ועצבני 10 ומשימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון. המחיר: 17 שקל לכרטיס.
• בית גיל הזהב ת"א קיים הפנינג אריזות צעצועים מטויס־אר־אס שנתרמו לילדי עמותת "גדולים מהחיים" במחלקות האונקולוגיות. דיירי הבית ארזו את המתנות בסיוע שרון איילון, חני שמש ושירלי פאר־יגרמן.
ג'ון מקנרו ומאטס וילנדר האגדיים יובילו את שידורי אליפות ארה"ב הפתוחה ביורוספורט ובדיסקברי +. בסך הכל יועברו 234 שעות של טניס עד לגמרים.
• רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל נרתמת למען "כנפיים של קרמבו". אחרי שתרמה 10% מהכנסות מארזי הפרפה שמכרה בסניפים, ברשת מספקים משלוחים קרים למחנות הקיץ של התנועה.
רוני דלומי, שסיפרה לא מזמן על היריון ראשון, מימשה חובתה כפרזנטורית אלקטרה פאוור והוציאה לדרך מוקד שירות לקוחות חדש. אירח: מנכ"ל אלקטרה פאוור, חן מלמד. באו להרים: מייקי זלקינד מבעלי קבוצת אלקו, דני מילוא מנכ"ל אלקטרה ואבי ניסנקורן.

בקטנה

• לקראת פתיחת שנת הלימודים, עובדי yes תרמו עשרות ילקוטים, תיקי גן וקלמרים לעמותת "חסד הלב" בכפר־סבא המסייעת למשפחות נזקקות.
• הנהלת קניון עופר חדרה ערכה לילדי מועדונית "כיף בלב" יום כיף בחינם לקראת שנת הלימודים החדשה.
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ־אלעד הוציא לדרך את פרויקט ההתחדשות העירונית הענק "נווה מגן החדשה" ברמה"ש.
• בכירי רשת מגדלי הים התיכון, ראש עיריית אור־יהודה ליאת שוחט ושלמה בראבא נפגשו בטקס הנחת אבן הפינה לפרויקט החדש של הרשת בפארק איילון – אור־יהודה.
• עמותת "תובנות בחינוך" חברה לארגוני "יד הנדיב", ו"סאמר קאמפ ישראל" וביחד אירחו 100 ילדים מהפריפריה במחנה קיץ למנהיגות.

מינויים

אורי אלטשולר מונה למנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זרוע של קבוצת אלון ריבוע כחול.
רונית כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת צמח המרמן.
• נאייקס מודיעה על מינויה של גל עומר ליועצת המשפטית הראשית.
2 צפייה בגלריה
yk13557481
yk13557481
צבי נטע (מימין) עם איתן בן־אליהו | צילום: מורג ביטן
(מורג ביטן)

הסימנים המעידים של צבי נטע

מאות אנשי צבא וביטחון בדימוס הגיעו לפרגן לאל"מ צבי נטע בהקרנת הבכורה של הסרט "סימנים מעידים", שנערכה בסינמטק בת"א. הסרט מבוסס על ספרו של נטע, שהיה קצין מודיעין בתקופת מלחמת יום הכיפורים. "מי ייתן והשאננות תעבור מן העולם והלקחים החשובים ממלחמת יום כיפור יילמדו ויופנמו", אמר נטע. בחלק המפתיע בכל זאת: שייקה לוי שר את "לו יהי" של נעמי שמר שביצעו הגשש החיוור. את הסרט ביים חן לנדאו והפיקה קסטינה תקשורת. היו: מתן וילנאי, איתן בן־אליהו, עמרם מצנע, חיים ארז, דודו צור, גד פרופר, יגאל שרייבר, עודד שמיר, יוסי דהן וחנן מלצר.

תשאירו טיפ

עימאד אל־סאנע, מנכ"ל עידן הנגב: "ממליץ על מסעדת אבו־חסן ברהט, שבה אפשר לבחור במדויק את נתח הבשר ואת צורת הבישול, ומשם התהליך עובר למנגל המפורסם, טאבון פחמים או מעשנות בשר. אל תפספסו את הקבבים המיוחדים".

הזמינו אתכם

עופר גרנד קניון חיפה, יום שני הקרוב, ערב גלאם עם לאה שנירר (בתמונה), שגם תרצה לקהל, והדרכת איפור של נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC ישראל.

מדרגות לגן עדן

במסגרת פרויקט "שותפים מבחירה", 140 אלף לקוחות בנק מזרחי־טפחות בראשות המנכ"ל משה לארי בחרו עמותות וארגונים חברתיים שלהם יעניק הבנק תרומות בהיקף של 650 אלף שקל.