צמודה למאבטח שלה, הגיעה אתמול נועה קירל לסמן וי על עוד משימה בלו"ז העמוס שלה, הפעם צילומים ל־fix. על הסט היא לא הצליחה להתחמק מהתקופה החדשה בחייה, אינטנסיבית מחד ומרגשת בפן האישי מנגד. "בהתחלה זה היה לי מוזר להסתובב עם מאבטח, אבל עכשיו כבר התרגלתי, זה מרגיש לי רגיל ואפילו כיף שהוא נמצא כאן היום", אמרה קירל.
4 צפייה בגלריה
yk13558835
yk13558835
(צילום: ערן לוי)
בחודש הבא היא תופיע במופע ענק בפארק הירקון, אבל ההתרגשות הגדולה יותר היא לקראת שיא נוסף שהיא צפויה לשבור בשנה הבאה עם מופע הענק במדיסון סקוור גארדן בניו־יורק.
מתמודדת עם הלחץ?
"אני באה עם יותר ביטחון. כשבאים עם ניסיון הכול עוד יותר טוב, אבל אני מתרגשת מאוד. זה חלום ענק. ואני אומרת: לחלום, להאמין ולהגשים בכל הכוח. יש לי תמונה מלפני שנתיים שם, כמה רציתי להופיע שם, כיוונתי את עצמי לשם וזה הולך לקרות".
ומה הולך לקרות בתחום הזוגי?
"אנשים שוכחים כמה פרידה זה דבר קשה ובטח במצב כזה שכל הזמן שואלים אותו ואותי על זה וכל אחד מגיב על האחר, זה קשה".
לגבי הזוגיות עם הכדורגלן דניאל פרץ, הוסיפה קירל: "החיים בזרימה וכשאני אדע אז כולם ידעו".
יש לך בכלל זמן להקדיש לזוגיות?
"כשרוצים יש זמן לכל".
מפגש ענקיות: כוכבת הילדים של כל הזמנים, ציפי שביט, במפגש פסגה עם כוכבת הילדים מיקי מוכתר. השתיים נפגשו אתמול בסטודיו של צילומי הפוסטר לקראת הפקת חנוכה ג'מבו מותק, מופע שכולו הצדעה לציפי שביט שתחגוג יום הולדת 76 וחמישה עשורים בקריירה. מיקי מוכתר אמרה לעלוקה: "כילדה הערצתי את ציפי ולא פיספסתי אף מופע / פסטיגל / פסטיבל בהנחייתה. אני יכולה להגיד שאני מרגישה בחלום לעמוד על במה אחת עם האישה הענקית הזאת. השנה אני בציפייה למופע כמו שלא הייתי בחיי" שביט מסרה: "אין אסירת תודה ממני על החיבוק הנפלא הזה. אני לא ישנה עד חנוכה מהתרגשות".
4 צפייה בגלריה
yk13557738
yk13557738
צילום: צילום: ערן לוי
אמבטיית קרח זה משהו שיכול להישמע מאוד מפתה בימי החמסין של אוגוסט. גם דיאן שוורץ, שרית פולק, אירה דולפין ונטע ברזני חשבו כך כשהגיעו אתמול לטבול במים הקפואים כחלק מההכנה שלהן למרוץ הודיס סינגלס ראן שיתקיים ב־14 בספטמבר. המטרה הייתה לשרוד 4 דקות במים בטמפרטורה של 6 מעלות. בפועל נטע ברזני הייתה היחידה לפרוש בעוד ששוורץ, דולפין ופולק לא ויתרו לעצמן. פולק גילתה התמדה ונחישות: "אולי אמצא את אהבת חיי במרוץ?"
4 צפייה בגלריה
yk13557898
yk13557898
צילום: דנה קופל
ביקור בהפתעה: בימים אלו מצטלמת העונה החדשה לסדרה המצליחה "רוני ותום" של גיורא חמיצר. אתמול קפצה לסט השחקנית רותם סלע עם בנה הקטן כדי שיספוג קצת מהאווירה והכישרון. היא נפגשה עם השחקן דילן דרור, שהתרגש ולא ויתר על סלפי. בין השחקנים בסדרה: דילן דרור, אמילי מדואל, גיל ססובר ועידית טפרסון. הסדרה תעלה בערוץ ניקלודיאון לצופי yes.
4 צפייה בגלריה
yk13558834
yk13558834
צילום: אינסטגרם
צחוק בצד: הסטנדאפיסט אבי נוסבאום מרחיב את עסקיו, וחתם על חוזה עם הולמס פלייס כפרזנטור של הרשת. נוסבאום: "אני שמח על הבחירה, למרות שאני לא יודע אם הם בחרו בי כי אני משדר בריאות וחיוניות או כי אם אני יכול - אז כל אחד יכול".
והסטנדאפיסטית רותם אבוהב מצאה עצמה בלב ההוריקן בלוס־אנג'לס ורגע לפני שעלתה שם לבמה, קיבלה הודעה כי המופע נדחה ליום למחרת בגלל מזג האוויר.
אביב גפן מצא את עצמו אתמול בסיטואציה מוזרה בחצר ביתו, כשהחתול שלו טיפס לצמרת העץ ולא מצא את הדרך חזרה. גפן וילדיו פרשו שמיכה וניסו לגרום לו לקפוץ. גפן התלוצץ: "אפילו החתול במשפחת גפן, אובדני".
רכבת העוזבים את בית האח הגדול, לא עוצרת. אתמול היה זה אורי נגר שביקש לסיים את השתתפותו בתוכנית ויצא סופית מהבית.
כוכב הילדים הדוד חיים נפצע אתמול ונחבל ברגלו במהלך בלנס למופע בפסטיבל הבריזה. צוות מד"א הוזעק למקום ולאחר זמן מה החליט חיים לעלות לבמה עם רגל חבושה. חיים "לא יכולתי לאכזב את הקהל שהגיע. גם עם רגל שבורה הייתי עולה".