שירות מלא

הדיון על מגמת ה"וואן סטופ שופ" (כל השירותים במקום אחד), ובתחום עולמות היופי בפרט, החל כבר לפני 15 שנה, ואין ספק שעכשיו הוא בשיאו: מעצמת הקוסמטיקה ספורה מציעה בסניפים נבחרים מלבד מכירת מוצרים - גם טיפולי פנים, שירותי שיער ואפילו עיצוב גבות; מספרות הן גם מקום לפדיקור, מניקור ורכישת פריטי אופנה; ובקליניקות לקוסמטיקה ניתנים גם שירותי אסתטיקה רפואיים. "אין ספק שזו מגמה מבורכת, אבל אנחנו בעידן שהכל פרוץ, ולכן חשוב לדעת לשאול את השאלות הנכונות כי הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו", משתפת פולה בליק דיין, מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ולרפואה טבעית, שלאחרונה גם הרחיבה את שירותי הקליניקה שלה, כך שלצד טיפולי קוסמטיקה טבעיים ותוספי תזונה אפשר למצוא שם מכשור מתקדם בפיקוח רפואי והזרקות. "השאלה הראשונה שחייבים לבדוק, כשלמשל מתכוונים לעשות מכשור מתקדם, היא אם הרופא נמצא כשאני באה לעשות את הטיפול. כי מעבר לחוק שדורש את זה, חייב להיות מענה מיידי לכאבים ולבעיות שעלולים לצוץ". כמו כן ממליצה בליק לבדוק לעומק מהו המכשור הקיים בקליניקה ולחקור עליו: האם הוא ברישיון, מהי הטכנולוגיה ומהן חוות הדעת לגביו, ולא פחות חשוב – הפגישה המקדימה, שבה אמור להתבצע תשאול רחב לגבי תרופות והרגלי חיים כדי למנוע בעיות במהלך הטיפול עצמו.

צוואר ברבור

לוק החתונה של השחקנית מרגרט קוואלי (שאמא שלה, אנדי מקדואל, היא שחקנית בעצמה) הוא בעיניי השראה כפולה: לכלות עתידיות שמעדיפות לוק מינימליסטי כשלה, במקומכן הייתי עושה קופי־פייסט, וגם למי ששכחה ששמלות קולר הן אחלה אופציה לכל מאורע, במיוחד עכשיו, כשתקופת החגים מגיעה עלינו לטובה.

הנה זה מגיע

לטובת כל מי ש־1 בספטמבר מחזיר אותה למציאות, ועם כל הכבוד לכל המוצרים מהטיקטוק, הנה שלושה תכשירי ביוטי שבאמת כדאי להקפיד עליהם גם אם את צעירה:
1. סבון לניקוי פנים. מוס, ג'ל, מוצק, בתוך המקלחת או בכיור – הכי חשוב לבחור באחד שיש בו רכיבים שמתאימים לך. למשל: ניקוי עם פחם לספיחת שומנים, 79 שקל, ד"ר עור.
2. לחות שבאמת מתאימה לעור שלך. כלומר לא כזו מ"אפקט העדר", אלא כזו שבאמת מתאימה לעור צעיר. למשל: לחות שמרגיעה את העור ומפחיתה אדמומיות, 145 שקל, קליניק.
3. קרם הגנה. לצעידה בדרך לבית הספר, להפסקות וכמובן לשיעורי הספורט. למשל: הגנה קלילה על בסיס מים שאיננה מותירה סימנים לבנים, 100 שקל, ISDIN.

ספארי לילה

גיחתי האחרונה לחו"ל הזכירה לי עד כמה הדפסי נמר הם על־זמניים, וגם אם לרגע נדמה שהם נדחקו לפינה, פתאום חלונות הראווה הוכיחו שממש לא: בזארה ילדים, למשל, רכשתי סווטשירט עם הדפס פנים של נמר, בחנות כיסויים לטלפונים ניידים כמעט התפתיתי לאחד עם ההדפס החייתי, ואפילו נעלי הבלרינה שמשכו את תשומת ליבי הן אלו עם ההדפס העל־זמני. אז נכון, לא חייבים ללבוש מנומר מכף רגל ועד ראש, לא חייבים שהפריט יהיה דומיננטי מדי כמו מכנסיים או שמלה, אבל מנומר במלתחה, ועל זה כנראה רובנו מסכימות - הוא בגדר פריט חובה.