שופרסל רשמה ברבעון השני רווח נקי של 73 מיליון שקל בהשוואה ל־68 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד - עלייה של 7%. הכנסותיה עמדו על 3.7 מיליארד שקל - ללא שינוי מרבעון מקביל אשתקד. לרווח תרמה עלייה בהכנסות מגזר הנדל"ן ל־63 מיליון שקל לעומת 49 מיליון שקל ברבעון קודם, כתוצאה מהשפעת רכישת השליטה בחברת לב המפרץ ועליית המדד.
גם פעילות רשת הסטוק דן דיל שרכשה שופרסל תרמה לרווחיות, ואילו מגזר הפארם (רשת Be) עדיין מדשדש.
הרשת הודיעה כי היא פועלת להכנסת שותף או משקיע לפעילות הפיננסיים שלה הכוללת בין היתר את כרטיס האשראי שלה, האשראי החוץ־בנקאי, הלוואות ללקוחות שופרסל והמיזם הפיננסי המשותף עם בנק דיסקונט.
ניתוח פעילות המגזרים של הקבוצה מלמד כי מגזר הקמעונאות הציג קיטון של כ־4% ברבעון השני, שנבע בעיקר מהשפעת עונתיות ועיתוי חג הפסח, ומנגד חל גידול בהכנסות עקב פעילות רשת הסטוק אשר נרכשה באוגוסט 2022.