לראשונה השחקנית והמנחה אילנית לוי מספרת על הרגעים הדרמטיים שחוותה לאחרונה כשהתבשרה בבדיקת מעקב כי נמצא גידול טרום־סרטני שחייב להוציאו. היא עברה ניתוח וממשיכה במעקב, לאור זה שהיא נמצאת בקבוצת סיכון.
4 צפייה בגלריה
yk13560607
yk13560607
(צילום: שי יחזקאל)
אתמול היא הצטלמה לקמפיין של "גולברי" שנערך במטרה להעלאת המודעות לסרטן השד לקראת חודש המודעות. לוי שיתפה כי מאז נפטר אביה מסרטן לפני 15 שנה היא נבדקת בקביעות. "כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו חשוב לי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, זה מציל חיים", אמרה לוי, "אני חיה את הפחד היומיומי, ואם פעם הייתי דחיינית של רופאים, הגילוי המוקדם נתן לי דחיפה להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא.
"אני נשאית גן BRCA שעלול לגרום בין היתר גם לסרטן השד, ומקפידה לעודד צעירות ונשים להיבדק באופן קבוע. אם שיתוף הסיפור האישי שלי יגרום לחלק גדול מהנשים לקום ולהיבדק, עשיתי את שלי".

לוי ואלירז שדה סיפרו בימים האחרונים כי לאחר לבטים החליטו להביא ילד משותף נוסף, אח או אחות לאריאה בת השנתיים.
4 צפייה בגלריה
yk13560653
yk13560653
צילום: אינסטגרם
יס איי דו: כוכבת הרשת ליאל אלי אמרה "כן" לבן זוגה שי עמר אתמול, והשניים הפכו רשמית למאורסים. אלי ועמר הכירו והתאהבו בתיכון, אך לאחר מכן נפרדו. לפני כשנה הם חזרו זה לזו, ואתמול במהלך יום הולדתו הוא שלף טבעת. "תתחילו להתרגל: ליאל עמר", שיתפה אלי את הבשורה. מזל טוב.
4 צפייה בגלריה
yk13560810
yk13560810
צילומים: יח"צ
עומר אדם ויעל שלביה טיילו שלשום במזג אוויר חם ולח ברחבי תל־אביב ומשכו את סקרנותם של עוברי אורח. בני הזוג הצטלמו למותג קאטליה. הצילומים נערכו בשכונת כרם התימנים.
4 צפייה בגלריה
yk13560813
yk13560813
צילום: רפי דלויה
השבוע, 20 שנים לאחר שהיו יחד מול המצלמות, נפגשו מחדש דובר קוסאשווילי, ליאור אשכנזי ומוני מושונוב עם הקהל שבא לצפות בקולנוע לב תל־אביב ב"חתונה מאוחרת". אמש התקיימה הקרנה של "מתנה משמיים", הסרט השני בטרילוגיה של קוסאשווילי, וביום חמישי תתקיים טרום־בכורה ענקית לסרט החדש שלו: "הענקים של אי הפסחא" בנוכחות גברי בנאי.
אפילו לה זה קורה: מיכל הקטנה נסעה להופעה בטבריה, וחצי שעה לפני שעלתה על הבמה גילתה כי שכחה את התיק של התלבושת בתל־אביב. בלית ברירה עלתה על הבמה עם טייץ וחולצה. מיכל: "דבר כזה לא קרה לי בחיים. התעסקתי עם המון דברים וברח לי מהראש".
13 שנה לאחר ששיחקו בסדרה "פלפלים צהובים", השחקנים אורי פפר ומיכאל זפסוצקי נפגשו אתמול לצילומים לסרט בינלאומי קצר שמצטלם בארץ.
15 דקות תהילה מתחילות עכשיו: יום לאחר שיצא מבית האחר הגדול הצטלם אתמול אורי נגר לקמפיין להלבשה תחתונה. לאותו קמפיין בדיוק הצטלם גם הזמר והראפר דניאל גרנט.
אנה זק חזרה מחופשה שקצת השתבשה – זמן קצר לאחר שנחתה ביעד חלתה והעבירה כמה ימים עם חום גבוה, דלקת גרון ודלקת אוזניים. אז את החופשה היא העבירה בעיקר במיטה, ואתמול כשחזרה לארץ ביטלה כמה הופעות.
אורנה דץ חגגה יום הולדת 83 לאביה אורי כהן, והפתיעה במתנה: הקלטת פיוטים באולפן, לראשונה בחייו. מזל טוב.