בית המשפט המחוזי בתל־אביב מינה אתמול את עורכי הדין אהוד גינדס ושי מילוא כנאמנים זמניים לחברת הנדל"ן רום כנרת. "אני מוצאת כי יש עילה לכאורה לפתיחה בהליכים מחמת חדלות פירעון תזרימית, משכך, יש צורך דחוף במינוי בעל תפקיד", קבעה השופטת נועה גרוסמן וציינה כי "התמונה הלכאורית שצוירה על ידי הנושים השונים היא שחורה משחור ביחס להתנהלות החברה וששון (בעל השליטה אילן ששון - ל.ד)".
כמו כן השופטת הוציאה צו האוסר ביצוע עסקאות בנכסי החברה.
החלטת השופטת ניתנה לאחר ששלשום התקיים דיון בבית המשפט אחרי שהוגשו בקשות שונות בעניינה של החברה, לרבות בקשה שהגישה החברה עצמה. במסגרתה, טענה כי חובותיה עומדים על כ־137 מיליון שקל. מנגד טענו הנושים כי החברה ציירה תמונה ורודה מדי.
השופטת ציינה כי "התמונה שהתקבלה היא כי על פני הדברים, החברה נמצאת במצב בעייתי המצדיק בירור וניטור של גורם מקצועי אשר יבדוק אחד לאחד את ההתחייבויות השונות של החברה כלפי הרוכשים, יבדוק אם אין כפילויות במכירת הדירות, יעמוד על מצבה הכלכלי ועל האפשרויות שלה להשלים את הפרויקטים, אם בכלל".
עו"ד עדי בראונשטיין, בא כוח בעל השליטה ברום כנרת, מסר בתגובה להחלטה: "בכוונת בעל השליטה לשתף פעולה עם הנאמנים על מנת שהחברה תגבש הסדר עם כלל נושיה".
מיליון שקל החובות של החברה, לטענתה