הדוגמנית מישל גרציג קפצה לביקור מולדת של יממה וחצי, לצורכי עבודה, בזמן שבעלה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, משתקם מפציעה. גרציג התייחסה לסערה שחוללו התמונות האחרונות שהעלתה מהחופשה הזוגית שלה ושל טיבו, ובהן נראו בבירור סימני המתיחה על גופה, שגררו תגובות לא נעימות. "חלק מהעבודה ומהכוח שיש לי ברשתות זה להראות את האמת. נכון שיש גם תגובות לא תמיד טובות. אני שומרת את עצמי רחוק מזה. יש לי המון סימני מתיחה ואני מתמודדת איתם יפה מאז שאני נערה. זו האמת מאחורי כל האינסטגרם והפילטרים. "חשוב לי להיות השראה לנערות. להראות שלא הכל מושלם וזוהר. אני אוהבת את עצמי כמו שאני, ולהראות גם את סימני המתיחה שלי, זה כוח ומשמעותי בחייהן של נערות רבות".
אתמול הצטלמה גרציג לקמפיין חדש של GIGI והיום תחזור חזרה הביתה להיות לצידו של טיבו. "השיקום ייקח זמן, אבל אנחנו שומרים על אנרגיות טובות".
4 צפייה בגלריה
yk13562263
yk13562263
(צילום: רפי דלויה)
חגיגות סוף אוגוסט: שלושה ימים אחרי ששלום מיכאלשווילי חגג יום הולדת 45, הוא התפנה לחגוג אתמול לאשתו ענבל יום הולדת 39. המתנה: צניחה מכדור פורח עם הילדים באנטליה. שלום: "תודה על החיים, על המשפחה שלי, החברים, האושר, הבריאות ושמחת הלב". מזל טוב.
4 צפייה בגלריה
yk13562503
yk13562503
צילום: אינסטגרם
אהבה בסוף הקיץ: הרקדנית ג'וליה שחר, שיצאה מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים" מאוהבת באלוף הנינג'ה יוגב מלכה, מבססת את עצמה בתעשייה, ואתמול הצטלמה למותג פנטה ריי. על הסט היא לא יכלה להסתיר את הפרפרים. "הלב של יוגב לצד הנחישות והיכולת שלו לכוון למטרה כבשו אותי. היינו כל כך עסוקים בלחץ בתוכנית שלא יכולנו לנשום. עכשיו יש לנו זמן ליהנות ולבדוק את הביחד".
4 צפייה בגלריה
yk13561967
yk13561967
צילום: הוד מויאל
בין העבודה על הפקת הסרט החדש שבו תככב אשתו גל גדות, ירון ורסנו נהנה מהחופשה בישראל. כך הוא נצפה אתמול בשעת צהריים בשדרות רוטשילד. העלוקה מסרה ד"ש לגל, ומקווה שהוא הגיע.
4 צפייה בגלריה
yk13562107
yk13562107
צילום: אמיר מאירי
בוקר קשה: בדרך לצילומים עברה אתמול הדוגמנית טיילור מלכוב תאונת דרכים. היא יצאה ללא פגע אבל הרכב שלה ניזוק. מלכוב: "ברוך השם שיצאתי בשלום. אני מתחילה לעכל. זו התאונה הראשונה בחיי. אני בהלם".
הזמרת דנה לפידות הופיעה אתמול בגריי יהוד. לראשונה בנה רוי הגיע למופע שלה ועלה לשיר איתה בהפתעה. לפידות: "הרגע שבו הבן שלי הגיע, הבנתי שזו ההופעה הכי חשובה בחיי". בקהל היו גם הזוג הטרי יוגב אלקיים ואשתו דנית, שלפידות הייתה זו שליוותה אותם לחופה לפני שבוע.
נקודת משבר: מלכת היופי לשעבר מור ממן, שמנהלת עסק עצמאי, חוותה אתמול משבר קטן שהוביל אותה לדמעות. "מי שחושב שעולם העסקים זוהר טועה ובגדול", שיתפה בבכי, "הוא רצוף קשיים, במיוחד לאישה בעולם של גברים. אני כל הזמן צריכה להוכיח את עצמי, להיות עם עור של פיל, פי שבעה מהכוח של גבר בעולם הזה".
לי בירן ואליענה תדהר ציינו אתמול שנתיים לנישואים. בירן החליט דווקא עכשיו להתעמק במשמעות התאריך העברי, א' באלול, שבו כל זה קרה. להלן התובנות: "גיליתי שזה חודש שמסמל חיפוש, צימאון להתעלות, לחשבון נפש. הזוגיות שלנו מזכירה את החודש הזה. תמיד מחפשים איך להעמיק יותר, איך להשתפר".
גוד לאק: בין אימוני הטניס לסטודיו לריקוד, שחר חיון התחילה אתמול קורס אנגלית פרונטלי לחיזוק המבטא. יחד איתה בכיתה, איך לא, הסטייליסטית אור לוזון.
מצב טיסה: חנה לסלאו בחופשה עם חברה בשווייץ, מייקל לואיס מתאושש מהפרידה מבת הזוג בקפריסין, לאה שנירר עם בעלה בגרמניה, סופי טייב עם המשפחה בברצלונה, לינור סביניק ובעלה רן גבאי מממשים את ירח הדבש בניו־יורק.