זעזוע בחברת מי עדן. מנכ"ל החברה, אלון אלפרוביץ', מסיים את תפקידו לאחר 4.5 שנים. זאת במקביל להשלמת העסקה לפיה עוברת ההפצה של מי עדן לחברת טמפו לאחר 14 שנה שהופצה על ידי חברת יפאורה. לאחרונה התפרסמו תלונות של צרכנים על תקלה משמעותית בשרות של החברה למינויי הכדים ועל כך שאין מענה במוקדי השרות שלה. מי עדן, שהייתה חלוצה בתחום המים המינרליים בישראל ותופסת נתח שוק של 40% מהשוק, עברה מספר בעלים מאז שהוקמה על ידי רוני נפתלי. בשנת 2016 היא נרכשה על ידי תאגיד המים האמריקאי "פרימו ווטר".

מספנות ישראל הגישה הצעה לרכישת נמל ביוון

תעשיות מספנות ישראל פועלת להרחבת פעילותה הבינלאומית והגישה הצעה במכרז לרכישת נמל וולוס ביוון עם שותף מקומי. המכרז הינו חלק מיישום תכנית הפרטת הנמלים ביוון על ידי הממשלה. נמל וולוס ממוקם בצידה המזרחי של יוון על שטח של כ־700 דונם, וכולל רציפים תפעוליים באורך כולל של כ־3,200 מטר. בנמל מתבצעות פעילויות של טעינה ופריקה של מטענים כלליים.

דייסון משיקה בישראל שואב אבק שגם שוטף רצפות

דייסון משיקה בישראל שואב אבק אלחוטי שגם שוטף רצפות. הדגם החדש והרב שימושי משלב את טכנולוגיית שאיבת האבק של דייסון וטכנולוגיית התאורה לגילוי חלקיקי אבק, לראשונה, עם מברשת שוטפת לניקוי לח של רצפות ומשטחים. מדובר במברשת ייעודית להסרת כתמים תוך שאיבה, שטיפה וניגוב. השואב מגיע עם תחנת עגינה וטעינה המותקנת על הקיר לטעינה ואחסון בצורה נוחה של השואב והאביזרים.