הכוכבים החדשים בגרמניה: אחרי כמה שבועות של הכחשה ותגובות בנוסח "זו רק ההתחלה" ו"אי אפשר לדעת מה יהיה", הגיע רגע השיא בקריירה של שוער הנבחרת דניאל פרץ – החתימה בקבוצת הכדורגל הגרמנית באיירן מינכן, שפרץ גם את הסודיות בקשר הזוגי עם נועה קירל. ביום חמישי בערב היא ליוותה אותו למשחק האחרון במכבי תל אביב וישבה ביציע הכבוד עם שי זהבי אשתו של ערן זהבי ונשות כדורגלנים נוספות. לאחר מכן חגגה איתו במסיבת פרידה מהקבוצה וכבר למחרת טסה לצדו במטוס פרטי למינכן.
הקשר הזוגי, שנחשב לנוצץ במיוחד, עשה כותרות בכל העיתונים וכלי התקשורת בגרמניה ותמונתם של קירל ופרץ התנוססה בשער ה־Bild, העיתון הנמכר ביותר בגרמניה.
אתמול בשבת בצהריים העלה פרץ תמונה משותפת שלו ושל נועה עם חולצת הקבוצה החדשה בחשבון האינסטגרם שלו – התמונה הזוגית הראשונה שהם שיתפו. בהצלחה.
4 צפייה בגלריה
yk13565039
yk13565039
צילום: אינסטגרם
אחרי שהייתה במוסקבה אצל בן זוגה הכדורגלן מתיאס נורמן, הדוגמנית עדן פינס חזרה לארץ לטובת צילומים אבל לא לזמן ארוך. "בחודש הקרוב אהיה בחמש מדינות שונות", היא אומרת במהלך הצילומים למותג בישום של רבאן. אבל למוסקובה היא עוד לא יודעת מתי תחזור. "האמת, הייתי שם מאוד לחוצה. שמענו שני פיצוצים שמאוד הבהילו אותי. מתיאס ניסה להרגיע אותי ואמר שזה לא פיצוץ, אבל בחדשות כבר ראינו שני רחפנים שהתפוצצו. אין כיפת ברזל, אין צבע אדום, מפחיד".
4 צפייה בגלריה
yk13564903
yk13564903
צילום: עדן סול
ומה עם האהבה? "טוב שיש ספייס לפעמים, זה מתכון טוב לזוגיות".
ירדנה ארזי ובעלה נתן בילו את הסופ"ש בגליל העליון, בין היתר אכלו בדג על הדן, עצרו לקפה בעין החורש וביקרו במשק קורלנדר בבית הלל. אחרי שחזרו גילתה ארזי כי הצמיד יקר הערך שלה נעלם. כל החיפושים עלו בתהו, עד שבשבת בבוקר הוא נמצא במשק והוחזר אליה.
4 צפייה בגלריה
yk13564907
yk13564907
(צילומים: אינסטגרם)
אם חשבתם שחגיגות הארבעים של רותם סלע הסתיימו, אז טעיתם. הגיע שלב המתנה מבן זוגה אריאל – טיול לאפריקה. סלע: "זו הפעם השביעית שלי פה וזה אף פעם לא מספיק. לראות את החיות בסביבה הטבעית שלהן זה עוצר נשימה, פותח את הלב וממלא אותו באושר".
4 צפייה בגלריה
yk13564905
yk13564905
צילומים: אינסטגרם
מזל טוב לשף מושיק רוט ולאשתו שירן שהפכו הורים לשלושה, אחרי שבשישי האחרון נולדה בתם הקטנה.
אחרי שנה וחצי של זוגיות, הזמר יהונתן מרגי ובת זוגו ליה שון נפרדו. מרגי, שעזב לאחרונה לארה"ב, קפץ בימים האחרונים לארץ ויחזור השבוע שוב לביתו בלוס־אנג'לס.
בעיצומו של משבר הנישואין, מיכל הקטנה לקחה חמישה מילדיה אתמול למימדיון. מי שהחליט להפתיע אותם שם הוא בעלה ניר ויצמן, שהחליט להיכנס איתם למים. מיכל: "לא ציפיתי לזה. העולם מלא ניסים ונפלאות".
הטרנד תופס תאוצה: גיא זוארץ ויב"ז הזמינו אל ביתם מדריך סדנאות טבילה בקרח, הציבו את האמבט בחצר, אזרו אומץ וטבלו במים הקפואים. קטן עליהם השבוע האחרון של החופש הגדול.
יומיים אחרי שטיילור מלכוב עשתה תאונת דרכים והרכב שלה הושבת, היא קיבלה רכב חלופי, אלא שכבר בנסיעה הראשונה הוא שבק חיים. גם ניסיונות להניע אותו עם כבלים לא צלחו. אחרי עוד קצת התשה היא קיבלה חלופי נוסף. מלכוב: "תחושה שמישהו מסתלבט עליי".
במהלך הופעה בחמישי בערב נפרץ רכבו של סטטיק. "מצד אחד אני באמת רוצה לאחל לגנב השפל רק טוב, אבל מצד שני יש דבר שנקרא כפרת עוונות, אז אני בוחר לקחת שיעור לחיים. מזל שהרע שהיה צריך לבוא עליי בא בחומר ולא בגוף ולא בנפש".
מסימני סוף אוגוסט: אם מלכת היופי מור ממן, נראית לכם ערנית וזוהרת מתמיד, זה רק בגלל שההורים שלה לקחו את ילדיה אליהם מיום ראשון שעבר. והיא נשארה לישון בביתה ולשתות קפה בנחת. בטח מקנאים.