מבצע ביקורות למתקיני מזגנים באזור השרון שנערך לאחרונה על ידי רשות המסים חשף העלמות מס ושורת ליקויים בהיקף של אלפי שקלים. מאחר שמדובר בעוסקים ניידים, המבצע נערך במתכונת של זימון מתקיני המזגנים למשרדי היחידה, והתמקד בערים כפר־סבא, הוד־השרון, רמת־השרון, הרצליה ורעננה. בעלי העסקים זומנו לאחר איסוף מידע מודיעיני וניתוחו. במסגרת המבצע נערכו ביקורות ל־46 עוסקים, אצל מחציתם נמצאו ליקויים בניהול הספרים ואי־רישום הכנסות בסכומים של אלפי שקלים כל אחד.

מחסני חשמל: הציבור רוקן את המלאים בסניף החדש באשדוד

ציידי המציאות: הסתערות המונית הייתה אתמול על סניף חדש של מחסני חשמל באשדוד, שלכבוד הפתיחה הציע מבצעים במחירים זולים במיוחד. להנחות הגדולות סייעה העובדה כי יבואני החשמל תקועים עם מלאים גדולים בזמן ששוק החשמל חווה ירידה משמעותית במכירות. יורם בדש, מנכ"ל הרשת, אמר כי "תוך שעתיים רוקנו המלאים. שוק החשמל תחרותי בטירוף ובינתיים היבואנים הגדולים - סמסונג, נינג'ה ואלקטרה - עושים מבצעים מעמיקים לחגים". לרשת 45 סניפים והיא בבעלות אלקטרה מוצרי צריכה שבשליטת האחים זלקינד.

חנות הדגל של רנבי עוברת מתל־אביב להרצליה

לקראת המעבר למשכן החדש בהרצליה, מפנה רנבי (RENBY) את חנות הדגל המיתולוגית שלה לעיצוב הבית ברחוב הרצל בתל־אביב. בית רנבי נחשב לשער הכניסה למתחם פלורנטין והתפרש על שלוש קומות בבניין לשימור. ביום רביעי תיערך מכירת פרידה בהנחה של 50%.