אז איפה אתם בשבוע האחרון של החופש הגדול? בזמן שהעלוקה סופרת את הדקות לספטמבר, רבים מהסלבס מנצלים גם את הימים האחרונים של החופש לחופשות בטן גב ופינוקים. בר רפאלי הדהימה ביכולותיה גם בסקי מים, עמוס תמם נופש עם המשפחה, חן אמסלם ומאור זגורי עם הילדים במלון אלמא בזכרון יעקב, קטיה וליאור מחתונמי בחופשת ירח דבש עם בתם בקלאב מד באלפים, יניב ביטון עם בן הזוג וילדיהם במלון כפר בלום בצפון, שם באזור מטיילת גם יעל גולדמן־פפר, משה אשכנזי עם המשפחה באילת ושירז טל עם בתה ביוון. צילומים: אינסטגרם
4 צפייה בגלריה
yk13565399
yk13565399
צילום: גלר הפקות
הקונדיטורית קרין גורן מרחיבה עסקים ופותחת לראשונה חברת קייטרינג לאירועים פרטיים ועסקים. לקינוח (ולשמחתו של מנהל הבנק), היא קיבלה גם קמפיין ביוטי ראשון. החברה שבחרה בה היא לוריאל פריז. גורן: "האסתטיקה והיופי הם חלק בלתי נפרד גם מעולם הקולינריה".
4 צפייה בגלריה
yk13566649
yk13566649
צילום: יח"צ
בשישי האחרון הגיעה הזמרת נונו למפגש חתימות עם המעריצים על התקליט החדש שלה בחנות האוזן השלישית בקינג ג'ורג'. הזמרת שיחררה את האלבום האחרון שלה "סטטוס" על גבי תקליט ויניל, ואל האירוע הגיעו כ־300 מעריצים נלהבים. נונו: "וואו. זה היה כל כך מרגש. וכיף. זו בעצם הפעם הראשונה שאני פוגשת את הקהל כל כך מקרוב. תודה לאוזן השלישית שהוציאו את האלבום שלי בתקליט. זו סגירת מעגל, כילדה, הייתי באה עם ההורים שלי לקנות סרטים ודיסקים בחנות שלהם בשנקין. מי היה מאמין".
4 צפייה בגלריה
yk13566655
yk13566655
צילום: רפי דלויה
פסטיבל ראשון־לציון שיתקיים בתחילת אוקטובר יקדיש מופע שקיעה מיוחד בלייב פארק בעיר ללהקות הרוק הגדולות שעיצבו ומעצבות את הרוק הישראלי. רגע לפני שזה קורה נפגשו כל ההרכבים (מוניקה סקס, איפה הילד, מופע הארנבות של ד"ר קספר וכו') לתמונה קבוצתית משותפת. מימין, שחר אבן צור, פיטר רוט, יפעת בלסיאנו (הזאבות), יהלי סובול וגלעד כהנא.
שחר חיון התחילה ניקוי רעלים, שזה אומר להתנזר מכל מה שהיא אוהבת. מה מחזיק אותה? "איך שמסתיים הניקוי אני דופקת קוסקוס עם מפרום".
צברה נקודות וזעם: אירית רחמים הגיעה אתמול לעבור קורס נהיגה מונעת, ורמזה שהעובדה שהיא מוכרת ומזהים אותה גורמת לשוטרים לקנוס אותה יותר.
שבועיים אחרי שיצא מבית האח הגדול, אורי נגר ממשיך להתברג בתעשייה, וכבר קוטף קמפיין אופנה שני. אתמול הוא הצטלם ברחבי תל־אביב למותג הישראלי "טפו טפו".
לא רק מוזיקה: הזמר עדן חסון חגג יום הולדת 29 והשיק ליין תכשיטים ראשון. הקונספט: ציטוטים מהשירים שלו מוטבעים על התכשיטים.
דנה זרמון על ארגזים, בימים הקרובים תעבור לדירה חדשה וגדולה יותר בתל־אביב.