יולי שגיא, בתו של איש העסקים והמיליארדר טדי שגיא ואחותה של הדוגמנית קורל סימנוביץ' חגגה אתמול 18 במסיבת ענק עם די.ג'יי איתי גאלו והופעה של עדן בן זקן.
6 צפייה בגלריה
yk13569142
yk13569142
(צילומים: אינסטגרם)
שגיא, כפי שפורסם בעלוקה, נכנסה לעולם הדוגמנות לפני כמה חודשים כשקיבלה קמפיין ראשון לחברת איפור גדולה. בחודש נובמבר הקרוב היא צפויה להתגייס לצה"ל.
קורל סימנוביץ', בת הזוג של הכדורגלן הספרדי סרג'י רוברטו, בירכה את אחותה הקטנה: "עד 120 ילדה שלנו, ושרק תהיי לנו בריאה ומאושרת תמיד".
רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול, יובל לוי בקמפיין חדש למעצב הכובעים הבינלאומי מאור צבר, מי שעיצב את האאוטפיט של נטע ברזילי לאירוויזיון.
6 צפייה בגלריה
yk13568816
yk13568816
צילום: ליאור חורש
אמש התיאטרון הארצי כינס את הקאסט של המחזמר "מרי לו" למסיבה בבר 64 לרגל 100 הצגות. נצפו מפזזים ברחבה בשעת לילה מאוחרת צדי צרפתי, טלי אורן, לירון ויגדור, אקי אבני, טל גרושקא, מיכאל גבעתי, ליעם פינטו וליהי טולדנו.
6 צפייה בגלריה
yk13568944
yk13568944
צילום: גיא חביב
בדיוק ביום שהיא ציינה 20 שנה לכוכב נולד הבלתי נשכח בניצנים, תפסנו את שירי מימון על המדרגות הנעות בקניון רמת אביב והיא אפילו שמחה לראותנו ונראתה משועשעת. ככה זה כשאחד בספטמבר נראה קרוב מתמיד.
6 צפייה בגלריה
yk13568951
yk13568951
צילום: אמיר מאירי
הדוגמנית בר זומר סיימה אתמול תואר ראשון במינהל עסקים. וזה לא דבר של מה בכך. בכל זאת לקח לה שבע שנים לסיים אותו. זומר: "התחלתי ללמוד ב־2017 כשעוד לא לגמרי ידעתי לאן החיים יובילו. הבטחתי לעצמי שאסיים בכל מצב, אז לקח שבע שנים, אבל סיימתי".
אחרי שחלתה בקורונה בתחילת החודש שביט ויזל נותרה בלי חוש טעם וריח, ועכשיו, בדיוק עכשיו, אובחנה עם וירוס בגרון. ויזל: "אני חולה בשבועות האחרונים כמו שלא חליתי שנים ועוד באוגוסט. מה קשור מחלות באוגוסט?" העלוקה בטוחה שזה פסיכוסומטי. יום שישי הכול יעבור.
ניקי גולדשטיין נתקע אתמול עם הרכב בכביש היציאה מרמת־השרון. אחרי שורה של טלפונים בכביש המהיר בא לעזרתו חבר והוא חולץ בשלום. הרכב קצת פחות.
סבתא חלום: בין צילומים ביום להצגה בערב, חני נחמיאס מצאה שעתיים פנויות אתמול אחר הצהריים כדי לבלות עם הנכד אמיתי בהופעה של קוגומלו.
30 שנה אחרי שכיכב בפסטיגל, הבמאי אבי דור, כוכב הופה היי לשעבר, נקרא לדגל ויביים את ההצגה פנטזיה שתעלה בחנוכה ויככבו בה מיכל הקטנה, קופיקו וקוגומלו.
עד הדקה האחרונה: תומר ושונית חמד קפצו עם הילדים לחופשה באילת ואתמול נצפו חוקרים את הדגים בפארק המצפה התת־ימי.
בינלאומי ויוקרתי: הזמר והרקדן סטפן לגר נבחר להוביל את הקמפיין החדש לבושם של איב סאן לורן.
יצאה לפרסומות: אלינה לוי החליטה לקחת פסק זמן מרשתות. "אני ממש זקוקה למנוחה מהמרחב הזה", הצהירה.