שנה אחרי שהכירו בתוכנית "האח הגדול", בר כהן ואליאב טעטי התארסו. כהן, שחגגה את יום הולדתה ה־33, קיבלה הצעת נישואין באותו היום במסגרת חופשה רומנטית בדובאי. אליאב טעטי, גם הוא בן 33, רואה חשבון במקצועו. השניים גרים יחד בדירה משותפת בראשון־לציון עם בנה ליאו בן הארבע.
3 צפייה בגלריה
yk13575688
yk13575688
(צילום פרטי)
לאחרונה שיתפו השניים הפלה שעברה כהן בחודש שלישי עם תאומים. הם ציינו כי האירוע הקשה הזה חיזק ביניהם את הקשר יותר.
בינזס & פלז'ר: במהלך חופשה באיטליה, הדוגמנית והשחקנית ניבר מדר התפנתה לקצת עבודה - ולא סתם עבודה, היא צעדה בחמישי האחרון על השטיח האדום כשגרירה הישראלית של קמפרי לפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה־80 בוונציה. מדר: "התרגשתי מאוד לצעוד על השטיח האדום לראשונה, גם כשחקנית בפסטיבל וגם כפרזנטורית".
3 צפייה בגלריה
yk13575732
yk13575732
צילום: יח"צ
(SHAI FRANCO PHOTOGRAPHER)
יעל גולדמן־פפר חגגה יום הולדת 45 בסופ"ש עמוס חגיגות. תחילה בחמישי בבוקר על סט הצילומים של וישי, לשם הביאו לה עוגה, והבעל אורי פפר שלח במיוחד זר פרחים ענק. בשישי כבר חגגה ב"הלנה" עם החברות הטובות גל גדות, שעדיין נמצאת בארץ, רותם סלע, דלית רצ'סטר, מיכאלה ברקו ועוד. ומה המתנה שקיבלה מבעלה? טיול משפחתי לחו"ל למשך חודשיים. גולדמן: "זה תמיד היה החלום שלי. בימים אלה אנחנו מתכננים את היעד".
השחקן אלי גורנשטיין הופתע במהלך החזרות להצגה "מלצרית" בקאמרי כשחגגו לו יום הולדת 71, ולמקום הגיעו במיוחד שתי בנותיו והנכדה. גורנשטיין: "בתקופת חזרות אינטנסיביות נוצרת משפחה. בחדר החזרות התערבבו שתי המשפחות שלי - בבוקר הפתיעה אותי המשפחה המקצועית שלי בקאמרי, ובצהריים הצטרפו הבנות שלי עם הנכדה מון. אחרי חודשים שבהם אלה שומעים על אלה - סוף־סוף כולם נפגשו והכירו".
3 צפייה בגלריה
yk13575580
yk13575580
צילום: יח"צ
עלו שלב ביחסים: השחקנית הישראלית אודליה הלוי שמככבת בהוליווד ("חוק וסדר") ענתה "איי דו" לבן הזוג אהרון מזור, איש נדל"ן. לפני חצי שנה הם היו בביקור בארץ, שבו הכיר לראשונה את משפחתה. מזל טוב!
אחרי שסיפרה שהיא בהיריון, הדוגמנית נטע אלחימיסטר חשפה אתמול כי היא ובעלה רמי גרשון מצפים לבן.
מיד אחרי גמר "רוקדים עם כוכבים" המריאה בחמישי השופטת אנה ארונוב עם בעלה אייל ובנה אדם לחופשה במלון אנסה בקפריסין. "פחות מתחברת עם הפיד של 1 בספטמבר", התלוצצה.
הזמרת נסרין קדרי טסה בשישי להופעה בבטומי. אתמול בשבת חל יום הולדתה ה־37, וזה כלל מסיבת הפתעה במועדון מקומי ועוד שלל הפתעות כשלצידה בן זוגה רום שמיר וכל הצוות שלה.
חמישי, מסעדת פופה בתל־אביב, איציק זוהר (52) חוגג יום הולדת 37 לבת זוגו החדשה מיטל אדרי יחד עם שני ילדיו וחברים. השניים הכירו דרך חברים משותפים וזוהר הצהיר כי הוא מאוהב. כזכור, לפני שנה, זהר ובת זוגו לשעבר לאורה לנטינו נפרדו אחרי חמש שנות זוגיות ואירוסין.
ומזל טוב גם לאורטל עמר שתחגוג היום 33.
מופע העשור של הזמר אליעד נחום התקיים אתמול בלייב פארק בראשון לציון. על הבמה הקדיש אליעד את השיר "איזה עולם" לשחקן זבולון מושיאשווילי ז"ל שנפטר בחודש שעבר. בקהל התרגשו השחקנים מהסדרה שמש, צביקה הדר וגלית גיאת.