לפני כ־15 שנה נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית שבה הכריזו חברי להקת תיסלם על "פרידה" עם טוויסט: הם יפעלו תחת דמויות מצוירות, סטייל דיימון אלברן והגורילז, בחסות סלקום. "אני חושב שבנזין צריכה ללכת יותר לכיוון של פלסטלינה", אמר אז יאיר ניצני בהומור אופייני. זה לא קרה, אבל גם פאזת ההנפשה של תיסלם לא האריכה ימים, ואת להיטי הענק שלהם הם ממשיכים לבצע בגרסת הבשר והדם.
אולם הפוטנציאל שגלום בחיבור בין עולמות הדיסטורשן והאנימציה לא נעלם: ב־23 בנובמבר ייערך באולם צוקר של היכל התרבות בתל־אביב ערב בשם 'זנב לאריות', מופע מיוחד ומסקרן שבו להקת הרוק המעולה 'הזאבות' תופיע בליווי אנימציה של הצמד גלנדון ואיזבלה. השניים לא רק הנפישו את הלהקה (ודוגמית מהתוצאה ניתן לראות בתמונה מימין) אלא גם טוו סיפור שלם, שילווה את השירים. לא רק שכזה עוד לא היה בארץ: גם במופע המרהיב של הגורילז זה לא בדיוק עובד ככה. "אנחנו תמיד שואפות להכניס את הקהל שלנו לממד ייחודי", אומרת יפעת בלסיאנו, סולנית 'הזאבות', "יש לנו הזדמנות יוצאת דופן לעשות את זה יחד עם צמד שאנחנו מעריצות כבר שנים".
כרגע המופע מתוכנן לעלות באופן חד־פעמי בשיתוף צוות ׳דבק׳ של עיריית תל אביב, מה שלא מפתיע לאור מידת ההשקעה הנדרשת. בהחלט מותר לקוות שלא יחלפו עוד 15 שנה עד הפעם הבאה.