חברת דואר ישראל נהנתה במחצית הראשונה של 2023 מצמיחה של 12% בהכנסות ומעלייה ברווח הנקי של 29 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 176 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מהדוחות שפירסמה אתמול. החברה, שנמצאת בימים אלה בעיצומו של תהליך הפרטה, מציגה שיפור בפעילות העסקית ובאיתנות הפיננסית, בין השאר על רקע מהלכי התייעלות, תמחור מחדש של מוצרים ושירותים, והשלמת פרישה של יותר מ־1,000 עובדים. בימים הקרובים תיסגר רשימת המשתתפים בהליך מכירת החברה.
ישראל וולמן

קינג סטור מקימה רשת חנויות שכונתיות

רשת הסופרמרקטים קינג סטור מקבוצת אלמשהדאוי פותחת פורמט חנויות שכונתיות ביפו, שיקראו YOM ב־YOM. החנויות הראשונות הן ברחוב יפת 65, וברחוב עזה 23 סמוך לאצטדיון בלומפילד. חנויות דומות מוקמות בימים אלה בנצרת, אעבלין, בסמוך לקריות ובכפר ברא בצמוד לישוב אורנית. מנכ"ל הרשת, מג'די כיתאני, אמר כי ההשקעה בהקמה בשנה הקרובה תהיה בהיקף של 10 מיליון שקל. קינג סטור שהחלה לפעול במגזר הערבי התרחבה ומפעילה כיום 22 סניפים ברחבי הארץ / נווית זומר

מקס ברנר נכנסת לסופר: תמכור טבלאות שוקולד

חברת מקס ברנר תמכור שוקולד בסופר, תחילה בשופרסל בלבד. היא תמכור שישה טעמים במחיר גבוה: 16.90 שקל (14.90 שקל מחיר השקה). בכך תתחרה בקטגוריית הפרימיום מול מותגים כמו tony's, גודייבה ולינדט. החברה הוקמה על ידי השוקולטייר עודד ברנר, נרכשה על ידי שטראוס ומ־2017 נמצאת בבעלות דודו וקנין ויניב שטנגר.
מירב קריסטל