מגן ומכסה

שתיים שניסו את המייק־אפ REVITALITY HYDRATING RADIANT של ג'ייד, המבטיח מראה זוהר ותוספת טיפוח לעור הפנים, מרוצות מאוד: מצטיין במרקם נעים וקליל המחליק על העור, מאחד גוון ומכסה פגמים ותורם למראה עור בריא וזוהר. מקדם ההגנה הגבוה, SPF 50, הוא בעיניהן יתרון חשוב. והעמידות – יום שלם ללא צורך בתיקונים – בונוס מנצח! (159 שקל).

מלחמת כרית

הילדים (4, 7) רבים על הזכות להתרפק על כרית ההיריון U מבית Heny שיועדה במקור לאמא, ואפילו אבא לא נשאר אדיש (וגם סבתא, שמגיעה לביקור). לטעמה של אמא, שנמצאת בהיריון מתקדם ונהנית ממנה כרגע בעיקר בלילה, היא קצת מסורבלת בשל גודלה, אולם היא בהחלט מעריכה את האיכות הגבוהה ואת נוחות הישיבה ובטוחה שתשרת אותה היטב גם לאחר הלידה, להנקה ולשינה (heny.co.il, 350 שקל).

שוקולד משודרג

מוצרי השוקולד של המותג פנדה, המיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים תו ויגן פרנדלי למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי, שודרגו במתכון מחודש, שבו הוחלף רכיב הסויה בשיבולת שועל. טבעונים התמכרו בחדווה לגרסה המשופרת על שלל טעמיה המפנקים, וגם סתם חובבי שוקולד הרעיפו עליה מחמאות (17.90–22.90 שקל).

פעילות מוגבלת

לזכותו של קוצץ המזון המהיר של מורפי ריצ'רדס נזקפים עוצמה מרשימה, עיצוב קומפקטי ומחיר נוח. שלוש קערות בגדלים שונים הנכנסות זו לתוך זו מאפשרות אחסון נוח, ומערכת הלהבים הכפולה מסייעת לקיצוץ מהיר ויעיל (בעיקר של עשבי תיבול ומחיות). הבעיה היא שהוא מוגבל לקיצוץ וריסוק בלבד, ובמטבח שמצויד במעבד מזון, בלנדר או מיקסר מאובזר, שמבצעים את הפעולות האלה ועוד הרבה יותר, הוא התגלה כקצת מיותר... (259 שקל).

לידיעת הנוסעים לחו"ל

עור בוגר נהנה מאוד מהשימוש במוצרים המושקעים מסדרת Intense Stem Cell Line של ד”ר לוי, המבוססים על תאי גזע ומרכיבים טבעיים ונתונים במכלי משאבה נוחים לשימוש. די בכמויות מזעריות כדי לחוש שהתכשיר עובד: הסרום וקרם העיניים, במרקם משיי מעודן, נספגים במהירות ומותירים תחושת מיצוק מיידית, וקרם הפנים מוסיף לחות עדינה ולא שמנונית. יקרים, אך שווים (רק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, 164–287 דולר).

נשמע קולי

נער מוזיקלי התחבר בקלות לאוזניות Xiaomi Buds 4 PRO ומדווח על איכות שמע מעולה, נוחות מפנקת והטענה ממושכת. בקיצור - מה זה קול! (469 שקל).