עכשיו מעונן: אחרי 18 שנות זוגיות, החזאי דני רופ (58) ואשתו רותם רביד (47) החליטו לפרק את החבילה. לפני שבועיים עזב דני את ביתם המשותף בשכונת צמרות בהרצליה ועבר לרמת־השרון. השניים, הורים לילד אחד משותף, נמצאים בהליכי גישור בימים אלה כחלק מתהליך הגירושין. לדני גם שני ילדים מנישואיו הקודמים.
4 צפייה בגלריה
yk13577643
yk13577643
(צילום: רפי דלויה)
4 צפייה בגלריה
yk13577611
yk13577611
צילום: דעטרון
50 שנה אחרי הפעם האחרונה ששיחק על במה, הבמאי צדי צרפתי הפתיע את הקהל בהצגת המאה של "מרי לו" (התיאטרון הארצי) כשעלה לתפקיד קצר. הקהל הריע לו באהבה. צרפתי: "במסגרת חגיגות ה־100 החלטנו קצת להתבדח והשחקנים הציעו שאשתלב באחד התפקידים הקטנים. נלחצתי כי עשרות שנים לא שיחקתי. מעבר לכך, לזכור את הטקסט הקצר הייתה לי משימה לא פשוטה. עברתי את זה. היה מוצלח והרגשתי הכי טוב שאני אחרי".
4 צפייה בגלריה
yk13577609
yk13577609
צילומים: ענת מוסברג
השחקנית ניב סולטן הגיעה אמש לפרגן לאחיה בן סולטן בפרמיירה של הדרמה "משמר הגבול" של HOT. לאירוע הגיעו כל כוכבי הסדרה: שלום מיכאלשווילי עם חבריו למה קשור ציון ברוך ואסי ישראלוף, תקוה גדעון, מיה צפיר עם הוריה מיכל ויואב, מאיר תמם בליווי אחיו עמוס, פיליפ שאולוב ובת זוגו אלה לי להב, אלכס זילברג עם בן זוגה יונתן טופז, בנו של דודו טופז ועוד. ניב סולטן: "אני מרגישה כמו אחות של החתן. נעים להיות בפוזיציה הזאת והלב שלי מתפוצץ מגאווה". נעדר: השחקן שלומי שבת שנמצא בהופעות בחו"ל.
4 צפייה בגלריה
yk13577403
yk13577403
צילומים: עידן חסון, אור גפן
פן חזות (מהצמד דולי ופן שאחראים על כתיבת להיטים רבים) נשא אתמול לאישה את בת זוגו דנה חיימוביץ' במתחם האירועים "טרמינל". באמנותית: ליאור נרקיס ומוש בן ארי. בני הזוג נכנסו לחופה עם השיר של אלטון Can You Feel the Love Tonight ושיר שבירת הכוס "אח שלי מתחתן", שיר שדולי ופן כתבו למוש בן ארי (בתמונה הקטנה עם בת זוגו). הגיעו לכבד: עדן חסון, אנה זק, איתי לוי, עידן רייכל, עומר אדם ועוד.
האוהבים הצעירים: הדוגמנית עדן פינס ובן זוגה הכדורגלן מתיאס נורמן שמבלים בימים אלה בדובאי, יצאו אמש למסיבה במועדון מקומי, ונורמן בניסיון להמחיש את אהבתו ולהרשים את בת זוגו, דאג שעל המסכים ייכתב: "אני אוהב אותך עדן".
וטיילור מלכוב המריאה ללוס־אנג'לס לפגוש את בני משפחתה, אחותה, אחיינים שלה ובעיקר לבקר בבית שבו גדלה בקליפורניה לפני 20 שנה.
אחרי המותג החדש שהשיקה, אלין כהן נמצאת בזוגיות חדשה עם איש עסקים יהודי אמריקאי.
דביר ועירית בנדק נצפו אתמול עם בתם בהיכל הקרח בחולון, חוגגים לה יום הולדת 8. דביר הפגין יכולות החלקה לא רעות. אמא עירית העדיפה להשקיף מהצד.
אחרי חודש שהיה מושבת בגלל ניתוח ביד, חזי דין חזר לבמות. בהופעה במוצ"ש בגריי במודיעין הצהיר בפני הקהל: "אני בריא לחלוטין". החל מהיום יככב דין עם אמו בלהה בתוכנית הבישול mkr.
איל גולן סיים סבב של תשע הופעות בקיסריה, ולמופע האחרון אמש הגיעה אמו רונית ובנו ליאם עלה לשיר איתו. במהלך ההופעה נודע לגולן כי זכה במקום הראשון כזמר הכי מושמע ברדיו וגם בפרס זמר השנה של רדיו דרום.
ואיתי לוי נבחר לפתוח אתמול את חגיגות ה־70 של התעשייה האווירית בפארק הירקון. השוס: סרטון שבו בר רפאלי וארז טל מנחיתים אותו במטוס פרטי. בהמשך עלתה לבמה לדואט משותף הזמרת ריטה והשניים שרו יחד את "ילדים זה שמחה".
לקראת שנת הלימודים החדשה, התגייסו הקבוצות היריבות מכבי והפועל פתח־תקווה לקחת חלק בקמפיין נגד אלימות בקרב ילדים - "מי שאמיץ לא מרביץ", שיזם כוכב הילדים לביא קגן (קוגומלו). קגן עצמו חווה כילד אלימות וחרם והיום מקדיש את חייו למיגור התופעה.