פורעים את השטר: עו"ד נטע כצמן יעקובוביץ מונתה לתפקיד המשנה לממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים, רו"ח ועו"ד אשר אנגלמן, האמון על הסדרת הליכי חדלות פירעון והטיפול בהם • עו"ד אילון בריל, שמונה לתפקיד מנהל מחוז תל־אביב באגף הממונה על חדלות פירעון, נכנס אתמול לתפקידו • לתפקיד מנהלת מחוז ירושלים באגף נבחרה עו"ד איריס וידל־כהן.
טוען לסל: עו"ד ברוך כצמן, המתמחה בליטיגציה מסחרית/אזרחית, מונה לנציג איגוד הכדורסל הישראלי בוועדה המשפטית של פיב"א, הפדרציה הבינלאומית לכדורסל.
1 צפייה בגלריה
yk13577970
yk13577970
(עו"ד אילון בריל | צילום: אלבום משפחתי)
נושא חם: לשכת עורכי הדין קיימה אתמול את ועידת המשפט ה־12 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל־אביב. הוועידה עמדה בסימן חוק, חוקה ומשפט, והשתתפה בה הצמרת המשפטית והפוליטית בישראל, בכירים במשק ועוד.
לשמור על הכסף: ביום חמישי האחרון התקיים בבורסה לניירות ערך יום עיון בנושא "איפה הכסף?" שרוכז אקדמית על ידי עו"ד שי מילוא ומחוז מרכז של לשכת עורכי הדין בראשות עו"ד רומי קנבל. במסגרת יום העיון דנו בנושא שומרי הסף בחברות ציבוריות ודיני חדלות פירעון.
אורחת מיפן: במשרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר התקיים לאחרונה פאנל שעסק בשילוב נשים במשק, בדגש על הייטק, ובאתגרים ובאסטרטגיות להגברת מעורבות נשים בשוק העבודה ובתפקידי ניהול – בישראל וביפן. אורחת הכבוד בפאנל הייתה מאסאקו מורי, לשעבר שרת המשפטים של יפן וכיום יועצת מיוחדת לראש ממשלת יפן בנושא העצמת נשים, וחברת פרלמנט. הביקור אורגן על ידי קבוצת ההשקעות צארטארד. את הפאנל הנחתה עו"ד נגה דבצרי־ספירא, מנהלת משותפת של מחלקת ההייטק במשרד נשיץ ברנדס אמיר.