שלום מיכאלשווילי ממשיך לקצור את הפירות

לבועות נודע כי השחקן והיוצר שלום מיכאלשווילי חתם השבוע על חידוש החוזה כפרזנטור של המותג פריגת. שיתוף הפעולה בין הצדדים, שהחל ב־2015, יחזיר גם השנה את מיכאלשווילי לדמותו האייקונית "הגאון של פריגת", ועל פי הערכות בתעשייה הוא ירוויח מאות אלפי שקלים.
2 צפייה בגלריה
yk13578229
yk13578229
(צילום: יחסי ציבור)
• יאללה, סולחה – גרסת שרי הביטחון. אחרי נתק של 7 שנים, ח"כ אביגדור ליברמן והרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון נפגשו במסגרת אירוע "שבתרבות" בבאר־שבע – והשאירו את הריב המתוקשר ביניהם מאחור.
• דסק הפרסום של בועות מדווח כי היזם הדר אשוח, שהתפרסם ברשת בתחום השיווק הדיגיטלי, מונה למנכ"ל חברת טכנולוגיית הפרסום AdFree way, שהחלה לפעול בישראל בשבועות האחרונים.
• לדסק הספורט שלנו נודע כי טניסאי הזוגות לשעבר אנדי רם, שזכה בשלושה טורנירי גראנד־סלאם, הוסיף לרזומה שלו תואר נוסף: תואר שני במינהל עסקים למנהלים iMBA בקריה האקדמית אונו.
• ועוד ברחוב הספורטיבי: רשת בייגל קפה תעניק חסות למכבי עירוני ר"ג, העולה החדשה לליגת העל בכדורסל.
• סמינר קיץ של עמותת "שוות" ומותג הטיפוח DOVE נערך אתמול בהשתתפות 50 נערות מכל רחבי הארץ, שהגיעו כדי לקבל כלים והכשרה בתחומי המנהיגות האישית ותפיסת היופי המכליל. לקחו חלק: אפרת וכטל ושירלי לוי.
• ואתמול התקיים במלון דן ת"א כנס התיירות של מדינות וישגראד, בהובלת לשכת התיירות של הונגריה ובהשתתפות מדינות הקואליציה - סלובקיה, צ'כיה ופולין.
• אגודת הידידים של "אנו – מוזיאון העם היהודי" קיימה אירוע הקרנת טרום בכורה לסרט "גן קופים", בסיומו הבמאי אבי נשר רואיין על ידי הבת שלו תום. כל ההכנסות מיועדות למימון הסעות לתלמידים מהפריפריה.
• במסגרת חגיגות 50 שנה לסינמטק בת"א, אירחה המנכ"לית דינה פלד אירוע לאיגודים המקצועיים בהשתתפות עשרות בכירים מהתחום. באמנותי: מאור זגורי שהרצה על עולם הקולנוע.
• אתמול נערך אירוע הגאלה לפתיחת תערוכת אוסף האמנות הישראלי של קבוצת הפניקס במוזיאון ר"ג. בין המארחים: ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה הכהן, יו"ר הפניקס בני גבאי, המנכ"ל אייל בן סימון, מנכ"ל המוזיאון רן גואטה ואוצרת התערוכה רוני כהן־בנימיני.
• מותג הרכב ג'נסיס, המיובא על ידי כלמוביל, חנך בסוף השבוע אולם תצוגה בירושלים. אירחו: אסף חרל"פ מבעלי כלמוביל, יניב שיראזי מנכ"ל הקבוצה, גילי פריאנטה מנכ"ל קבוצת היוקרה, דנה רביד־מנחם מנהלת חטיבת ג'נסיס וכן אורחים מדרום קוריאה.
2 צפייה בגלריה
yk13577979
yk13577979
צילום: יובל חן
• רשת מלונות דן קיימה אירוע השקה להטמעת מערכת ERP המבוססת על טכנולוגיה של SAP בתשתית הענן של אמזון. החברה המיישמת שנבחרה היא מלם תים, ואת הפרויקט יוביל יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע במלונות דן. באירוע השתתפה כל הנהלת רשת דן בראשות גידי פדרמן יו"ר הדירקטוריון, שלומי טחן המנכ"ל, יחד עם השותפים שי בסון מנכ"ל מלם תים, אור רוזן סמנכ"ל מכירות אמזון ישראל וליעד גוטנטג סמנכ"ל לקוחות SAP.

בקטנה

• חברת G City השלימה את הרחבת המרכז המסחרי G סביון בהשקעה של 100 מיליון שקל.
• מאות עובדי "אלביט מערכות" יחלקו 3,000 סלי מזון לחג. עמותת שניר, בראשות היו"ר ניר שמול, נערכת לחלוקת 2,500 סלים לנזקקים. (חבצלת דמארי)
• חברת טיגו אנרגיה חנכה משרדים חדשים ברעננה.
• חברת הפרסום הישראלית פריון, בראשות המנכ"ל טל יעקובסון, תרמה באמצעות משרדה בקייב עשרות תיקים ופריטי ציוד לבית הספר למשפחות שנפגעו מהמלחמה.
• 100 עובדי ומנהלי בנק מזרחי טפחות יצאו למסע מרגש בפולין.
• ביום חמישי הקרוב תיערך מסיבת הבציר השנתית של יקב רמת הגולן. ירקידו: מועדון הקצב של אביהו פינחסוב.

מינויים

ניר טנצר מונה למנכ"ל חברת הגנת הסייבר WHITE-HAT.
שרון שחם מונתה למנכ"לית סוכנות הביטוח אקורד.
אריאל רטנר מונה למנכ"ל קבוצת פרוגיקס־IT.
הדר צופיוף מונתה למנכ"לית איגוד הדירקטורים.

a של יובל בן נריה מתרחבת

דסק הקולינריה של בועות מדווח כי מסעדת a התל־אביבית של יובל בן נריה הולכת לקראת הרחבה ותשקיע השנה לראשונה בקירוי המרפסת במגדל בעזריאלי שרונה, כך שהסועדים יוכלו לטבול בנוף האורבני. בן נריה יציין בקרוב שנתיים ל־a שקצרה שבחים ומיקומים גבוהים גם בדירוגים בינלאומיים. היא הצטרפה למסעדת היוקרה טאיזו הפעילה זה עשור בעיר ללא הפסקה.

תשאירו טיפ

סהר כהן, בעלי מותג האופנה Tiki: "ממליץ על מסעדת הדגים קפטן הוק הנמצאת במתחם התוסס של שוק הפשפשים ביפו. מאוד אוהב שם את הפיש אנד צ'יפס – מנה קלאסית מעולה שתמיד כיף לאכול".

הזמינו אתכם

היום, מלון הילטון בת"א, כנס Insurtech Israel Global Summit בהשתתפות צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית, שבו יוצגו בין היתר 100 סטארט־אפים חדשים בתחום.

מדרגות לגן עדן

פרויקט צילום במסגרת סדנה של מתמודדי נפש, בני משפחותיהם ואנשי צוות מעמותת "איכות בשיקום" הוביל להפקת לוח שנה מיוחד, שנותן ביטוי אמנותי־יצירתי ומתעד באמצעותו את חייהם. הסדנה "חוסנה של נקודת מבט" מתקיימת בהנחייתו של דרור כץ, מורה לצילום, ובה המשתתפים יוצרים מעגלי תמיכה ושייכות. את הלוח ניתן לרכוש במשרדי עמותת איכות בשיקום בחולון ובמרכזי יה"ל ברחבי הארץ בעלות סמלית.