ברובע החדשנות של באר־שבע קמה לאחרונה מסעדה איטלקית מושקעת - "קולורטו" (צבעוני), לה אחראית חבורה, שהחליטה לטלטל את הקולינריה בבירת הנגב: דביר אייזן, נוי ברבי ואיתמר חלק, האחראים גם על מסעדות "או לה לה", "הפיטסרי", "טרה זולי" ועל מעדניית "באשר".
1 צפייה בגלריה
yk13606806
yk13606806
(צילום: מרי מזוז)
כבר בכניסה ל"קולורטו" שוכחים שנמצאים במרכז הייטק, וזאת הודות לעיצוב המתכתב עם הכפרים בארץ המגף. גם התפריט, לו אחראי השף רוני וייס, בוגר מסעדות יוקרה בארץ ובעולם, כולל מסעדת מישלן בטוסקנה, גורם לך להרגיש באיטליה.
התפריט מתמקד בפיצות, בשרים, דגים ופסטות. בין מנות הדגל: זוקיני ריקוטה - קרפצ'יו של זוקיני המוגש יחד עם גבינת ריקוטה; קרודו קולורטו - פרוסות של דג נא עם סחוג בזיליקום, שמנת חמוצה וצלפים; "ניוקי עננים" מלווים ברוטב פטריות כמהין, ריזוטו עם אספרגוס ופרמזן; טורטליני גבינה בחמאת מרווה ועגבניות אפויות; טלה המוגש עם ריזוטו ירוק.
מהטאבון הגדול נשלפות פיצות בניחוח נפוליטני (כולל כאלה שפחות שגרתיות - גבינת גורגונזולה ואספרגוס, פיצה בצלים ופיצה אנשובי וזיתים חריפים), פסטות, לחמים ופוקאצ'ות. השף וייס נמצא בקשר הדוק עם חקלאי הדרום ומקבל מהם אספקה, בהתאם ליבול באותו יום.
מחירי הפיצות נעים בין 64 שקל ל־86 שקל. בצהריים מוצעת ארוחה עסקית. ויש גם משלוחים. / אמיר קמינר
קולורטו, חלקיקי האור 16. גב ים נגב 2, באר־שבע. 08-6100195.