התאומות נוי והדר קרקו רגילות לעשות הכל יחד, להתחתן, להיות בהיריון, ללדת בהפרש של שבועיים, אבל אתמול הן הסעירו את הרשת כשסיפרו כי הן גם מניקות אחת את התינוק של השנייה.
5 צפייה בגלריה
yk13579256
yk13579256
(צילום: אינסטגרם)
"הפעם הראשונה הייתה בכלל לא מתוכננת", סיפרה נוי, אמו של מיכאל. "זה קרה כשנתקעתי בלימודים והדר שמרה על מיכאל והוא לא הסכים לאכול מהבקבוק שהשארתי אצלה. אז היא החליטה להניק אותו וזה עבד מעולה".
השיתוף הזה מול מאות אלפי העוקבים שלהן הפתיע רבים, ולצד התגובות המחבקות שהגיעו בעיקר מאמהות היו גם רבים שסלדו מכך.
5 צפייה בגלריה
yk13579155
yk13579155
צילום: ניר פקין
"נוי סיכמה: זה היתרונות שיש באחות תאומה שהיא גם אמא. אם אחת מאיתנו נתקעת, השנייה תמיד שם כדי לעזור".
| צילום: אינסטגרם
5 צפייה בגלריה
yk13578951
yk13578951
צילום: יח"צ
מיכל אנסקי והמאורסת הטרייה כוכבת הרשת ליאל אלי נפגשו אתמול באירוע השקה של טומי הילפיגר ברמת אביב עם סלבס רבים, בהם גל מלכה, אסי עזר, קווין רובין ועוד. אנסקי ניצלה מיד את המפגש עם ליאל וביקשה סרטון משותף לטיקטוק של בתה.
יובל סגל חגג יום הולדת 52 עם חבריו לקאסט של "מפקח בא" בתיאטרון חיפה במהלך הרמת כוסית לחג והיום הראשון לחזרות. בהצגה שתעלה בנובמבר משחקים לצידו אסי לוי (בתפקיד המפקח), שושה גורן, אבי אוריה, עדי גילת (שתשחק את בת זוגו של יובל בהצגה) ויוני גרין.
5 צפייה בגלריה
yk13578910
yk13578910
צילומים: דנה קופל, איה ואבי צלמים
אבי יששכרוף, היוצר של פאודה, הגיע אתמול לבר קפלה לשיחה על הסדרה, שם חשף רשמית שהסדרה המדוברת תחודש לעונה חמישית. בתמונה: יששכרוף עם כוכבת פאודה ענבר לביא.
הדוגמנית אדל בספלוב השיקה אתמול באירוע גדול את מותג הילדים הראשון שלה שייצא הבוקר למכירה. בספלוב: "אחרי מסע של שנה וחודשיים אין לי אפילו מילים לתאר את מה שהלב שלי מרגיש".
5 צפייה בגלריה
yk13578945
yk13578945
צילומים: דנה קופל, איה ואבי צלמים
ואגב השקות, באחד אירועי הטיפוח אתמול נרשמה תקרית השמלה, גרסת מירן בוזגלו ודנית גרינברג. השתיים הגיעו יחד עם אותה שמלה וכשהבחינו בכך הגיבו בצחוק מתגלגל למרות המבוכה.
טלי כרקוקלי, האחות הקטנה מהצמד כרקוקלי, התחילה את חגיגות החתונה במסיבת רווקות פרטית בסוויטה במלון בוטניקה בחיפה. החתונה שלה ושל בן זוגה בעשור האחרון, בן שפירא, תתקיים ב־19.9.
אחרי כמעט שבועיים בברצלונה, סופי טייב, הבעל והילדה שיינא חזרו אתמול לארץ. רק כשנחתו קלטו שכל הדרך היו איתם במטוס שחקני ברצלונה לשעבר. טייב: "חיכו להם מיליון איש בחוץ ולא הבנתי על מה המהומה".
לחלום בצרפתית: אחרי הצלחת מופע העשור, הזמרת עדן בן זקן תגיע באוקטובר לפריז עם אותו מופע בדיוק.
רשמית, טיטי איינאו וצחי פרנקל עזבו את תל־אביב ועברו לביתם החדש ברמת־השרון. תהיו טובים ותמליצו לה על גנים באזור.
ומלכת היופי לשעבר מור ממן, שעברה לאחרונה לבית קרקע בתל מונד, מקבלת כבר כמה ימים זרי ורדים אדומים ממעריץ אנונימי. ממן, שהתגרשה לפני שנה וחצי מאיש העסקים ואבי שני ילדיה פרנק אמסלם: "אין לי מושג מי זה, אני רק יודעת שהוא עקשן ורומנטי".