אושיית הרשת ויוצאת האח הגדול, עונה ראשונה, עינב בובליל, שצברה 334 אלף עוקבים בין היתר בזכות השיתופים הרבים שלה על מתכונים שהכינה בביתה, השיקה אתמול במתחם האירועים "החלל" ספר מתכונים חדש, "לכבוד שבת קודש", אשר מכיל כ־80 מתכונים שלה. בהשקה החגיגית הופיעה הזמרת מרגלית צנעני, והגיעו החברים הקרובים רוני שינקמן, דנית גרינברג, דניאל עמית, אור שפיץ, אוריה עזרן, מירן בוזגלו, אתי קובו, רון יוחננוב, קורין גדעון, ירדן ויזל, אן זיוי ועוד.
6 צפייה בגלריה
yk13580798
yk13580798
(צילומים: לנס הפקות)
6 צפייה בגלריה
yk13580799
yk13580799
(צילומים: לנס הפקות)
בובליל סיפרה כי לא הצליחה להירדם בלילה מרוב התרגשות. אתמול בצהריים היא כבר הגיעה לבית מלון בתל־אביב כדי להתארגן והפתיעה בשמלה לבנה. "הבטחתי שאהיה כמו כלה ביום הזה", אמרה, "אני שמחה שנוסף לי עוד טייטל, עכשיו אפשר לקרוא לי גם סופרת".

6 צפייה בגלריה
yk13580547
yk13580547
(צילום: אור גפן)
השחקנית רות אסרסאי זכתה אתמול בטקס פרסי השחקנים המצטיינים בקאמרי ב"מלגת האם" על שם עדה קורן ז"ל, המוענקת מדי שנה לשחקנית שחוץ מהצטיינות בתפקידיה על הבמה, גם ממלאת את התפקיד "אמא". אסרסאי עלתה לבמה ופרצה בבכי. "הפרס כל כך ריגש והפתיע אותי", אמרה אתמול לעלוקה, "ממש לא ראיתי את זה בא. האימהות היא תפקיד חיי, התפקיד הכי יקר שלי, שמעורר בי דיאלוג פנימי וטלטלות רגשיות". באירוע נכחו בין היתר קרן מור, עמוס תמם, מיה לנדסמן, נטע גרטי, טלי אורן ועוד.

6 צפייה בגלריה
yk13580518
yk13580518
(צילום: יח"צ)
6 צפייה בגלריה
yk13580519
yk13580519
(צילום: יח"צ)
בין הצגה להצגה של המחזמר "האישה שאיתי", המושתת על שיריו של דויד ברוזה, הגיעה מיכל אמדורסקי שמככבת במחזמר לקצת אסקפיזם במלון בוטניקה בחיפה.

6 צפייה בגלריה
yk13579145
yk13579145
(צילום: ניר פקין)
אבא ובת: שעות בין ערביים, שדרות רוטשילד, תום נשר, שבימים אלה עורכת את הפיצ'ר הראשון שלה, בזמן איכות עם אביה הבמאי אבי נשר. בסרט הביכורים שלה תשחק בתפקיד הראשי נטע גרטי, והוא נוגע באובדן של המשפחה כשאחיה של תום, ארי נשר ז"ל, נהרג בתאונת פגע וברח. תני לי לנחש, אבא היה הראשון שראה את הסרט. "לא, לא, אבל הוא בפירוש תומך מאוד".

הדוגמנית קסניה טרנטול, שנמצאת בהליכי גירושים מבעלה ובדיוק עברה דירה מרמת־השרון לאבן יהודה, סיימה את לימודי הפילאטיס ומתכננת חזרה לביזנס. אתמול היא נבחרה להיות הפנים של המותג "אסיף". טרנטול: "אני נרגשת לקראת התחלות חדשות בחיי האישיים והמקצועיים".
נוסעי אל על לפריז הופתעו אתמול בבוקר לגלות על הטיסה את אסף גרניט בתפקיד הדייל שלהם. השף שאחראי על התפריט החדש הגיש להם את המנות ובדק את התגובות מקרוב.
עדן הראל, שמעבירה שיעורי תורה מדי שבוע, תעביר אותם החל מאחרי החגים באוזן השלישית בתל־אביב.
אחרי שהופתעה במסיבת אוזניות ליום הולדתה ה־45, נעמה קסרי מסכמת: "היה מושלם. אם בא לכם להשתגע שימו אוזניות ותרקדו כאילו שאף אחד לא מסתכל".
מאיה ורטהיימר התייחסה אתמול לעובדה שלאמא שלה יש בן זוג, שנה וחצי אחרי שאביה, איתן ורטהיימר ז"ל, נפטר. "אני מרגישה מוזר מאוד עם זה. מצד שני אני מאוד שמחה לראות את אמא שלי שמחה. רק הכרתי אותו והוא אדם מקסים והוא גורם לה לחייך, ואני יודעת שגם אבא שלי היה רוצה את זה".
בין הצילומים להשקות ואחרי חודש של חופש גדול עם הילדים, שלום מיכאלשווילי החליט להכין את גופו לחגים וחזר אתמול להתאמן אחרי תקופה ארוכה בסטודיו של קובי מלכה בהרצליה. "אם אני קם מחר תפוס, אתם בבעיה", אמר למאמניו.
מסיבת סיום: בבר תל־אביבי חגגו אמש שחקני הסדרה החדשה "רוני ותום" את סיום הצילומים. בין הנוכחים גיורא חמיצר, דילן דרור וגל גברעם. הסדרה תעלה בערוץ ניקלודיאון ב־yes.