ליבי נחימובסקי, כוכבת הרשת החרדית המכונה ליבילנד, עברה שנה מטלטלת. גירושים סוערים, הורדה של הפאה, מעבר דירה מכפר חב"ד לאור־יהודה והקמת עסק. אתמול היא חגגה את יום הולדתה ה־34 במסיבה גדולה במסעדת פופה בתל־אביב. ליבילנד היא המשפיענית הראשונה במגזר ואמא לשישה ילדים.
4 צפייה בגלריה
yk13582909
yk13582909
(צילום: אור גפן)
מזל טוב ליבי "תודה. אני מאוד מתרגשת ומודה לקב"ה שזיכה אותי לחגוג עם המשפחה והחברים".
היה חשוב לך לחגוג בגדול?
"זו חגיגה מאוד משמעותית עבורי, שמגיעה אחרי תקופה מורכבת ולא פשוטה. החגיגה הזו מסמלת בשבילי את ניצחון החיים, בחירה באופטימיות ואמונה שהכל בסוף מסתדר לטובה, ומזכירה לעצמי שוב, תמיד ללכת אחרי הלב".
מה תאחלי לעצמך?
"בריאות ואושר ושהשנה הקרובה תהיה עמוסה בשמחות ובשורות טובות לכולם".
הגיעו לחגוג איתה: גל גברעם, סנדרה רינגלר, פאולה רוזנברג, מוטי רייף, אשלי וקסמן בקשי, לירן כוהנר, שמחה גואטה ועוד.

4 צפייה בגלריה
yk13582906
yk13582906
צילום: אינסטגרם
אם ראיתם את דנה פרידר, מאיה ורטהיימר, מאור שוויצר ועופר חיון בחמסין של אתמול מסתובבים עם מעילים בדרום תל־אביב, אין צורך לדאוג, הם היו בתפקיד. הארבעה, שהצטלמו לקמפיין של פוקס, ניצלו את אחת ההפוגות לשבת לקפה. דנה, מתגעגעת לחורף? "אני לחלוטין אדם של קיץ, שמש, ים, בריכה".
4 צפייה בגלריה
yk13582711
yk13582711
צילום: אמיר המאירי
ההגה בידיים שלה: בין כל הפקקים של העיר הגדולה בשמש הקופחת, אחרי שהתפתלו בין המכוניות והנתיבים, תפסנו ברמזור את השחקן ששון גבאי ואשתו דפנה חלף על הקטנוע. תמונה שלגמרי חיממה לנו את הלב.
4 צפייה בגלריה
yk13582818
yk13582818
צילום: אינסטגרם
גלאם בוונציה: הדוגמנית בר רפאלי כבר רגילה לצעוד על השטיח האדום בפסטיבלים רבים ברחבי העולם, ובכל זאת כשעשתה את זה אתמול בפסטיבל הסרטים של ונציה, היא הוכיחה שכל פעם מחדש היא גונבת את ההצגה.

דוהרים לחקירה? נהגים רבים לא פיספסו אתמול בנתיבי איילון את כוכבי הילדים מיכל הקטנה ורוי בוי רוכבים על סוס בין המכוניות בשעה הסואנת של אחר הצהריים. השניים הצטלמו באזור לקליפ והחליטו לרדת לכביש עם הסוס. התגובות הנזעמות לא איחרו להגיע, גם מצד פעילי בעלי חיים שזעמו על השימוש בסוס כשעשוע וגם ממשטרת התנועה שהחליטה לפתוח בבדיקה.

הוקרה וצ'ק שמן: השחקנית אסתי זקהיים זכתה אתמול בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו על תרומתה לאמנות. את אותו הפרס, רק בתחום עיצוב אופנה, קיבל המעצב הד מיינר. כל אחד מהם קיבל 150 אלף שקלים.

אלברט אסקולה, בן הזוג של אסי עזר, מחפש מאז אתמול ברחובות תל־אביב את האופניים היקרים שלו בשווי 2,000 דולר שנגנבו. כל המוצא וזה.

אחרי המשחק מול מכבי תל־אביב, כוכבי ברצלונה הגיעו ללאונרדו פלאזה בחיפה לקראת המשחק שלהם מחר והתפנקו במסאז'ים. בין לבין ביקרו בעיר העתיקה, בוואדי ניסנאס ובבית החולים רמב"ם. לעלוקה נודע כי השחקנים קיבלו סוויטות רגילות ואילו לרונלדיניו הכינו את הסוויטה הנשיאותית, אבל לבסוף הוא נשאר בתל־אביב.

הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובעלה רמי גרשון, שמצפים לילד, רכשו קרקע בראשון־לציון, עיר הולדתם, ועליה יבנו את בית החלומות שלהם, בשווי כמה מיליוני שקלים.

השחקן עלא דקה הצפין אתמול לעכו עם שחקנים אחרים שהגיעו לצפות בחשיפת ההצגות של פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר. דקה, שחצה את הקווים מהבמה לכתיבת מחזה, פגש שם את מי שתשחק את אמא שלו במחזה שכתב, חנה אזולאי הספרי.

זכו למצוות: מעיין אשכנזי, ישי לוי והשף שגב משה נענו אתמול לבקשתו של המתנדב יולי תמם והגיעו אתמול בערב לבית החולים איכילוב לחלק תפוח בדבש ולשמח מאושפזים. אשכנזי, שזו הפעם הראשונה שפגשה את לוי, אמרה לו: "תמיד אהבתי להקשיב לך, אבל לא ידעתי איזה לב ואיש מדהים אתה", וסיכמה: "אמן שמסדרונות בתי החולים יהיו ריקים".