שישי בצהריים, תיאטרון הבימה, פרימיירה חגיגית להצגה "אביבה אהובתי", בכיכובה של רונה־לי שמעון. לאירוע הגיעו במיוחד בן זוגה הזמר סטטיק ואמו ניצה רוסו, שהתפעלה מיכולות המשחק של הכלה לעתיד והרעיפה עליה מחמאות רבות בסיום.
3 צפייה בגלריה
yk13585293
yk13585293
צילום: איציק בירן
רונה־לי לא הסתירה את הלחץ שבו הייתה לפני ההופעה: "מרוב התרגשות חשבתי, יאללה עוד ארבע שעות זה מאחוריי, יש לי מנגנון כזה שעוזר לי עם לחץ ואז תהיתי למה להיות אחרי? אני רוצה להיות עכשיו, במקום שבו אני קצת חוששת".
ואף התייחסה לנוכחות של ניצה, אמו של בן זוגה: "הגיעו הרבה אנשים שאני אוהבת, שמלווים אותי כל חיי. חלקם ממש חדשים אבל אני אוהבת אותם והתרגשתי מהנוכחות שלהם".
לאירוע שהתקיים בנוכחות מנכ"ל הבימה החדש דני וייס, הבמאי משה קפטן ויוצר הסרט שמי זרחין, הגיעו גם: ששון גבאי, ג'ודי ניר מוזס, אורנה דץ, חני נחמיאס ויהודה אליאס ועוד.
אנחנו כבר בספטמבר, אבל חגיגות ה־40 של רותם סלע עדיין ממשיכות. ונראה שמפעם לפעם הן מושקעות יותר. בשישי האחרון התקבצו כל חבריה הטובים לחגוג לה ביפו. באמנותית: הופעות של טונה, שירי מימון, קרן פלס ואסף אמדורסקי. סלע הונפה על הכתפיים ונראתה כביום חתונתה. נכחו: יהודה לוי ודנה פרידר, שלום מיכאלשווילי, אסי עזר ואלברט אסקולה, יעל גולדמן ואורי פפר, גל מלכה, יואב ומיכל צפיר ועוד.
3 צפייה בגלריה
yk13585464
yk13585464
צילום: אינסטגרם
שלומית מלכה מנצלת את חופשתה הקצרה בארץ למפגש עם חברים ודילוג בין השקות. בחמישי היא הגיעה להשקה של מותג p448 ופגשה את חבריה לתעשייה, אושרי כהן, יעל גולדמן ואורי פפר, נטע ברזני ועוד. באירוע הופיע הסקייטר הישראלי ים בכר, שמועמד לאולימפיאדת פריז. מלכה שתמריא היום חזרה לניו־יורק, התייחסה לזוגיות של האקס יהודה לוי עם דנה פרידר: "זה לא מפתיע אותי ומאוד משמח האמת. אני תמיד בעד אהבה ומאחלת להם את כל הטוב שבעולם". ומה מאחלת לעצמך? "שתהיה שנה רגועה ומתוקה. גייסנו כבר השקעה ראשונה לסטארט־אפ וזה מאוד מרגש אותי".
3 צפייה בגלריה
yk13585613
yk13585613
צילום: אור גפן
פעם ראשונה בהופעה של אבא: איסלה בתם הקטנה של הזמר הראל סקעת ובן זוגו ח"כ עידן רול, הגיעה אתמול לראשונה להופעה של סקעת בקו רקיע. הראל שסגר את סיבוב הופעות הקיץ, הקדיש לבתו את השיר "את לי הכול".
מזל טוב למגי אזרזר שחוגגת היום יום הולדת 37. החגיגות החלו ביום שישי, עם בני משפחתה שהפתיעו אותה בים בחגיגה ממותגת.
ורביב בן מנחם מהפרויקט של רביבו חגג יום הולדת 50 והופתע על הבמה במופע קבלת שבת בהאנגר 11 עם עוגה.
השחקנית רוני מרון קליין, שמככבת בעונה השנייה של בעלת החלומות, התחתנה בסופ"ש עם בן זוגה ב־11 השנים האחרונות, רועי, לבושה בשמלה של ביתה אופנה מרגוט. רוני היא בתה של רינת קליין, מנכ"לית סלוצקי הפקות ונכדתו של המאמן המיתולוגי של מכבי תל־אביב, רלף קליין ז"ל. מזל טוב.
הנה זה בא: אחרי שהפכה לאמא, הדוגמנית בר זומר חתמה על חוזה עם חברת "מיננה" ותהיה הפרזנטורית הראשונה של המותג.
אדל בספלוב נעדרה מהרשתות ל־24 שעות, והסבירה כי החליטה לשמור את השבת האחרונה של השנה. היום היא ובעלה יכניסו ספר תורה לבית הכנסת.
ועוד מצוות: השדרן דידי הררי, בתו נועה ובעלה הטרי נועם הגיעו בסוף השבוע לארוז חבילות מזון בעמותת סח"י (סיירת חסד ייחודית), שתחלק כעשרת אלפים חבילות מזון לנזקקים וקשישים. החלוקה הוקדשה לזכרה של מירית הררי ז"ל, שהייתה במשך שנים יו"ר הוועד המנהל של העמותה.