אירועי הסליחות המסורתיים של ירושלים יתקיימו השבוע בשלל מוקדים ברחבי הבירה. מחר (19.9), ב־20 וב־23 בספטמבר יעלה מופע הסליחות של דוד ד'אור בבריכת הסולטן בירושלים. במופע, המתקיים מעל לעשור, יבוצעו פיוטים וניגונים לצד שיריהם האהובים של ד'אור ואורחיו - שלומי שבת, אהוד בנאי, עדן חסון ומוש בן ארי.
1 צפייה בגלריה
yk13587878
yk13587878
(צילום: ישי ירושלמי)
בהיכל התרבות רמות יתקיים מחר (19.9) המופע "שער הרחמים" עם הזמרת והיוצרת שירי נשיא שתארח את שרהל'ה גרוס ואת הרבנית אסתר מילר. מופע הסליחות המרכזי, "אדון הסליחות", יתקיים בכיכר ספרא ב־21 בספטמבר. תזמורת מזרח־מערב בניצוחו של תום כהן תארח את הפייטן הישראלי צרפתי בנימין בוזגלו וגם את שי צברי, מירי מסיקה ושירי מימון. באותו יום בהיכל התרבות בית העם תזמורת חיבה תארח את הפייטן ליאור אלמליח לערב סליחות בנוסח ירושלמי ובמסורת יהדות צפון־אפריקה.
בנוסף, מתקיימים עד 22.9 אירועי סליחות באירוח ביתי - מפגשים ופעילויות בנושא סליחות וחגי תשרי, ובהם: מפגשים מוזיקליים, סדנאות, סיור מומחז עם גבאי או ערב פיוטים. מרכז מורשת בגין עורך סיור סליחות מתובל בהיסטוריה מול נופי העיר העתיקה ובין סמטאותיה. בנוסף, יתקיימו עשרות אירועי סליחות ב־20 שכונות ברחבי העיר. / תהל בלומנפלד
עוד פרטים באתר עיריית ירושלים: jerusalem.muni.il