שר העבודה יואב בן צור חתם באופן רשמי על צו ההרחבה להגדלת דמי ההבראה לעובדים במגזר הפרטי מ־378 שקל ליום ל־418 שקל ליום -תוספת של כמה מאות שקלים בשנה בהתאם לוותק. העובדים במגזר הפרטי קיבלו כבר את דמי ההבראה ולכן אמורים לקבל במשכורת אוקטובר רק את ההפרש.
דמי ההבראה ששולמו במשכורת יוני האחרונה לשכירים במקומות העבודה הפרטיים לא הועלו כבר שמונה שנים שלא כמו במגזר הציבורי, אך אתמול שר העבודה יואב בן צור חתם באופן רשמי על צו להעלאת התשלום ליום הבראה אחד ל־418 שקל. מדובר בהגדלה רטרואקטיבית מיולי, כך שהתוספת תנוע בין תשלום של 200 שקלים ל־400 שקלים - תלוי בוותק.
לדמי הבראה זכאים כל העובדים, כולל עובדים שעתיים - על פי חוק, בתנאי שהעובד מועסק במקום העבודה לפחות שנה. דמי ההבראה הם תשלום מהמעסיק המגיע לעובד כל שנה עבור הוצאות ההבראה והנופש של העובד. הם מחושבים בהתאם לוותק שהעובד צבר במקום העבודה ובהתאם להיקף משרתו. גם עובדים שעתיים יהיו זכאים לתוספת.

ימים לפי הוותק

עובד מקבל דמי הבראה לפי: 5 ימים בשנה הראשונה לעבודתו, 6 ימים עבור השנה השנייה והשלישית, 7 ימים מהשנה הרביעית ועד העשירית, 8 ימים בין השנים ה־11 וה־15, מהשנה ה־16 ועד ה־19 ישולמו דמי הבראה עבור 9 ימים ומהשנה ה־20 ואילך ישולמו 10 ימי הבראה, שבתעריף הנוכחי לעובדי המגזר הפרטי הם 3,780 שקל, לעומת 4,180 שקל בתעריף החדש, ו־4,710 אילו היו עובדים במגזר הציבורי.