שלושה חודשים בתוך בית סגור הגיעו אתמול לסיומם בעונה מטלטלת במהלכה ביקשו ארבעה דיירים לעזוב מרצונם.

6 צפייה בגלריה
גמר "האח הגדול"
גמר "האח הגדול"
גמר "האח הגדול"
(צילום מסך, באדיבות רשת)

אתמול הגיעו לגמר חמישה דיירים. במקום החמישי סיים ליאל קומרי, ברביעי שניר בורגול, בשלישי יענקי גולדהבר, שהיה הסיפור של העונה - יהודי חרדי מבני־ברק, שבניגוד לכל הסטיגמות הוכר בבית כליברלי, מכבד ואחד שחולם לשרת בצה"ל. במקום השני המתמודדת הבולטת שהשפיעה יותר מכולם - סתיו קצין, בת 33 מאריאל, בעל מכון ביוטי, גרושה ואם לשני ילדים. קצין השתתפה בעבר בתוכנית היפה והחנון. המודל לחיקוי שלה היא ברבי והיא עברה מהפך חיצוני כדי להיראות כמו ברבי אנושית. לדבריה, נכנסה לבית האח הגדול כי הרגישה ששופטים אותה על סמך החיצוניות בלבד. בבית קצין ידעה לנווט את כל הדיירים ולמשוך את תשומת הלב אליה. עמדה הרבה פעמים להדחה ושרדה את כולן. היא הובילה בכל הסקרים. אישה דעתנית שידעה להתמודד עם כולם. ובמקום הראשון - יובל מעתוק, בת 28 מאמנת כושר מתל אביב, במקור ממגדל העמק, אחות תאומה לאח על הרצף האוטיסטי, עובדת באקי"ם ומתנדבת למען אוטיסטים. מעתוק הייתה אהובה על כל הדיירים והצופים בבית.
| צילום: רשת
6 צפייה בגלריה
yk13587524
yk13587524
מקום 3: יענקי
מופע הבכורה של עומרי לוזון: אחרי שאור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון, מיצבה את עצמה בתעשיית הסלבס, מה שהוסיף לה לא מעט עוקבים (139 אלף), הגיע תורו של האח עומרי לוזון, כדורגלן, שהגיע אתמול לאירוע השקה ראשון עם בת זוגו, מעיין בשי מעצבת אופנה, שכבר הספיקה להלביש את מיטב כוכבי הביצה, בהן לירון ויצמן וניבר מדר. באירוע של פתיחת חנות אופנת הגברים Charles Tyrwhitt בקניון עופר הגדול בפתח־תקווה, סיפר לוזון ג'וניור כי אחרי שנים שהוא גר עם אמו, בשבוע הבא הוא וחברתו יעברו סוף־סוף לגור יחד בצהלה. על הפרשה של אביו, אמר: "למרות הפרשה הלא נעימה, בסופו של דבר אבא שלי לא עשה דבר אסור. אני תמיד אעמוד מאחוריו".
הרפאליס חוגגים: בר רפאלי חזרה הישר מפסטיבל הסרטים בוונציה לפסטיבל של משפחת רפאלי שבו חגגו יום הולדת לאביה רפי ולדור אחיה, ועל הדרך ציינו 20 שנה למסעדה בבעלותו של ניל, האח הבכור במשפחה. דור הגיע עם בת זוגו בשנה האחרונה, הרקדנית ליהיא פרויד. לאירוע הגיעו גם נועה קירל, אירית רחמים, עידן יניב וסנדרה רינגלר. באומנותית: מופע דראג.
6 צפייה בגלריה
yk13587252
yk13587252
צילומים: ניר פקין
איחוד משפחתי: מאות אורחים הגיעו אמש להצגה המדוברת של הקאמרי "המלך עומד למות" בכיכובם של קרן מור, נטע גרטי ומיכה סלקטר. בין הנוכחים היו גם פיטר רוט, בעלה של גרטי עם שני ילדיהם, וגם השחקן הוותיק אברהם סלקטר, שהגיע לצפות בבנו. הבן מיכה התרגש: "אבא שלי הוא השחקן הכי טוב בעולם בעיניי, וכשהוא בא לראות אותי על הבמה אני מתרגש יותר מבכל מעמד אחר".
6 צפייה בגלריה
yk13587316
yk13587316
צילומים: אור גפן
ברוח החגים: השחקן אביב אלוש והזמרת אגם בוחבוט משתתפים בקמפיין מיוחד של משרד הביטחון הקורא לציבור להגיע בחגים לאתרי ההנצחה והמורשת ברמת הגולן במסגרת ציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים. לצורך כך, חידשה בוחבוט את השיר של נעמי שמר "לו יהי", שהפך להמנון של המלחמה.
אביב גפן הגיע אתמול עם אחותו שירה ואמו נורית גפן לבית ספר לחינוך מיוחד ברמת־גן שנקרא על שמו של אביו יהונתן גפן ז"ל. אביב לקח חלק בטקס קביעת המזוזה ולאחר מכן גזר את סרט הכניסה למוסד החינוכי.
6 צפייה בגלריה
yk13587258
yk13587258
צילום: אמיר המאירי
בזמן שאתם נערכים לחג, עדי הימלבלוי ובעלה נדב נופשים בחופשה חלומית בסיישל, לכבוד חגיגות יום ההולדת של נדב.
וטלי כרקוקלי טסה עם חברותיה ואחותה לירון כמובן לחגוג מסיבת רווקות בקפריסין. הקונספט: שלושה ימים במלון בוטיק. החתונה תיערך ביום שלישי הבא.
בעיצומם של ימי הסליחות, אמיר דדון הוציא אתמול סינגל חדש, עיבוד לניגון העתיק "צמאה". דדון: "הניגון משקף את ההשתדלות העמוקה והרצון היומיומי ללכת בדרך הנכונה, להיות אנשים טובים יותר, הורים טובים יותר ולמחול באהבה ללא תנאים".
ועידן רייכל ניצל את ההופעה שלו באמפי שוני כדי לבלות את הסופ"ש עם האישה והילדים במלון אלמא בזכרון יעקב.
פורסם לראשונה: 00:05, 11.09.23