ברק רוזן ואסי טוכמאייר, שעשו את הונם בנדל"ן, מפתיעים גם בתחום המלונאות, עם השותף המנהל ראובן אלקס. עכשיו הם מפתחים את מותג מלונות הבוטיק האורבני (שלא מארח ילדים) "פליי", ומשיקים את "פליי לבונטין", הסמוך לגן החשמל הטרנדי ומצטרף לשאר המלונות התל־אביביים שלהם – "פליי מידטאון", "פליי סי פורט" שליד הנמל ו"ווסט" הסמוך לסי אנד סאן. אלקס אומר שהמלון הוא "בסגנון של פנטזיה עם עיצוב פנים יוצא דופן שמשלב רוקוקו ווינטג'".
1 צפייה בגלריה
yk13608757
yk13608757
(צילום: מקס קובלסקי)
לא חשבתי ששילוב של הרבה ורוד על הקירות, מיטות עם גב קטיפה בצורת מניפה, תאורה קצת חשוכה ומצעים איכותיים ינתק אותי מהכאוס שסביב, אך זה עבד. החדרים מרווחים (24-16 מ"ר), ויש גם ארבע סוויטות עם מרפסת גג עשירה בצמחייה. אפילו הסבונים והשמפו מגיעים מהחברה הצרפתית המועדפת עליי, ל'אוקסיטן. יש גם לאונג' מדליק ומקום לאירועים ולכנסים.
קשה להאמין שהמבנה ששימש בעבר כבניין משרדים, שכן זהו מקום לינה סופר־מפנק. מכיוון שהמסעדה עדיין לא פעילה קיבלתי תלוש בחירה לארוחת בוקר לאחד משלושה בתי הקפה שבאזור. בחרתי בברזילי, שלא איכזב בתפריט ובמגוון הלקוחות. בערב אפשר לצאת לברים שבסביבה. המלון ישווק גם חבילות תוכן: סיור וינטג' בחנויות יד שנייה בסביבה, סדנאות קפה ועוד. המחיר: החל מ־1,400 שקל ללילה כולל ארוחת בוקר. ויש חניה. / נווית זומר
פליי לבונטין. לבונטין 8, תל־אביב. 076-5317676 .