מינגלינג, קוקטיילים ומזומנים: הדוגמנית אנה זק הגיעה אתמול לאירוע אופנתי של סאקרה בשנקר להרים כוסית לחג עם סטודנטים רבים שהשיקו קולקציית אופנה וירטואלית. היא התפעלה מהפרויקט והחליטה לתרום למקום צ'ק על סך 10 אלף שקל לטובת רכישת ציוד אופנה דיגיטלי.
4 צפייה בגלריה
yk13589268
yk13589268
(צילום: רפי דלויה)
זק שלא תחגוג את החג בארץ, אלא דווקא בעיר האורות פריז עם חברות, סיפרה על הלו"ז העמוס שלה, הביקורות על הסינגל החדש "כולם זזים" וההכנות לפסטיגל. "זו פעם ראשונה שלא אחגוג את ראש השנה וחגי תשרי בבית – אני טסה לחופשה בפריז, פעם ראשונה בלי סוכנים ובלי כלום, אני וחברות", אמרה זק לעלוקה. משם היא תחזור היישר להמשך החזרות לפסטיגל. "הפסטיגל מתכתב עם עולם המוזיקה שלי ולכן אני שמחה לקחת בו חלק חשוב".
צילום: רפי דלויה
רגע לפני ראש השנה, יעל בר זוהר הגיעה עם חברה ללילה של סליחות בכותל וסיור במנהרות הכותל (ולא, היא לא ישבה לצפות בגמר הגדול שהנחה בעלה). "לא יכולה להסביר במילים את העוצמה", אמרה יב"ז, "פגשתי כל כך הרבה אנשים טובים, מאירי פנים. הלוואי שככה נהיה גם ביום־יום שלנו ולא רק ברגעים ומקומות מיוחדים כמו הכותל. מאחלת לנו כמדינה שנתחבר מחדש. מגיע לנו וזו גם החובה שלנו".
4 צפייה בגלריה
yk13589323
yk13589323
צילום: אינסטגרם
שלושה שבועות אחרי שיצאה מבית האח הגדול, ספיר בורגיל כבר מנצלת את 15 דקות התהילה עם קמפיין ראשון ל-Foot Locker. ביום שאחרי הגמר, היא מתייחסת לתוצאות: "אין לב גדול ונשמה כמו של יובל מעתוק. אני שמחה ומאושרת שהיא זכתה. כמובן שרציתי ששניר יזכה, אבל אם לא הוא, אז חד משמעית היא הזוכה".
4 צפייה בגלריה
yk13589326
yk13589326
צילום: זוהר שטרית
הכדורגלן הספרדי סרג'י רוברטו חגג לאשתו הדוגמנית קורל סימנוביץ' יום הולדת 32 עם זר ורדים ענק, שלל מתנות ובעיקר ברכה מהלב. "מאחל לך את כל הטוב שבעולם... את האישה הכי טובה, החברה הכי טובה שלי והאמא הכי טובה", כשהוא מסיים עם משפט שכתב בעברית: "אני אוהב אותך".
יומולדת הצגה: השחקנים שמשחקים עם מגי אזרזר בהצגה "הדה גאבלר" בבית ליסין לא פסחו על יום הולדתה אתמול. הם חגגו לה לפני ההצגה מאחורי הקלעים, עם עוגת יומולדת ושירים. בסיום ההצגה, בישר רמי הויברגר לקהל שזהו יום הולדתה של מגי, וכל האולם פצח בשירת "היום יום הולדת".
קולולו: כוכב נינג'ה ישראל אלכס חזנוב הציע אתמול נישואים על גג בתל־אביב לבת זוגו צליל טביב. מיד אחרי השניים המריאו לחופשה זוגית באיטליה.
ומזל טוב גם לרוסלנה רודינה שחגגה אתמול 35 וציינה זאת במסיבת לילה עם חברות.
אתמול 8 בערב, הפסקת חשמל במושב נווה מבטח שבו מתגוררות השחקנית גל מלכה והזמרת נסרין קדרי, שהפסקת החשמל תפסה אותה בדיוק בהכנות השיער לקראת נסיעה למופע בים המלח. קדרי שידעה שיש למלכה גנרטור בבית, צילצלה בהול וביקשה עזרה, ואחרי דקות הגיעה אליה עם הספר הצמוד להמשיך את הבייביליס.
סערת האח הגדול: בין יתר הסיבובים מחוץ לבית, סתיו קצין שסיימה במקום השני הגיעה אתמול לקניון הגדול בפתח־תקווה כשהיא מלווה במאבטחים שניסו לפלס לה את הדרך מהמון האנשים שצבאו עליה. סתיו הייתה סבלנית אבל לבסוף נאלצה לצאת מהיציאה האחורית של הספקים באחת החנויות, כדי להיחלץ בשלום.
שבועיים לפני שיעמדו תחת החופה, הגיעו אתמול הדוגמנית ריף נאמן ובן זוגה איש העסקים כפיר שיינפלד, לפגישה עם הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שיחתן אותם, וקיבלו הכנה לקראת הרגע הגדול.
אחרי שטהוניה רובל החליטה לעשות ניתוח למתיחת בטן, היא נתקלה בביקורות על כך שהיא מעודדת אנורקסיה. "זה לא קשור לאנורקסיה, אני בריאה והכל בסדר איתי", אמרה אתמול, "אני אוכלת מה שבא לי".
מתכננים להגיע למרוץ Hoodies סינגלס RUN תל־אביב בחמישי הקרוב? רווקים? אולי שם תוכלו למצוא זוגיות לשנה החדשה. חברת אלביט מערכות תקים באירוע מתחם חשוך שבו תפגיש בין רווקים לרווקות באמצעות משקפי ראיית לילה שפיתחה, שאגב משמשים גם לוחמים בשדה הקרב. המטרה: ליצור מאצ'. בין לבין תוכלו ליהנות מהופעות של פול טראנק, אמיר דדון ולולה מארש.