4 צפייה בגלריה
yk13591368
yk13591368
(צילום: אור גפן)
"חיכיתי לזה כל חיי": הזמרת וכוכבת הטיקטוק העיוורת עדן טהרני, שזכורה מתוכניות הריאליטי "אקס פקטור" ו"דייט בחשיכה", נישאה אמש לבן זוגה מתן רוקח, לבקן ולקוי ראייה. קידש אותם הרב נתנאל שריקי.
השניים הכירו בתנועת נוער לפני 12 שנים והקשר שלהם התחזק לפני ארבע שנים שוב.
באירוע, שהפיק שון בלאיש, נכנסה עדן לחופה עם השיר "זכיתי לאהוב" של עברי לידר - שאותו ביצעה בעצמה.
זמן קצר לפני החתונה אמרה עדן לעלוקה: "אני מתרגשת, היום המיוחד בחיי הגיע, זכיתי לאהוב. גם אנשים עם מוגבלות יכולים להצליח, להקים משפחה, לעשות הכל רגיל כמו כולם ולמצוא אהבה ולהתחתן. ציפיתי וחיכיתי לרגע הזה כל חיי. אני מתמודדת ביום־יום עם הרבה אתגרים, והיום אני ומתן מאוד מתרגשים. אני אוהבת את מתן ורוצה להקים איתו את משפחתי".
4 צפייה בגלריה
yk13591187
yk13591187
צילום: יח"צ
שחקני "משמר הגבול" תקוה גדעון, אסף מור יוסף ועידו אליאלי הפתיעו אתמול את לוחמי מג"ב והתקבלו בצרחות של התרגשות. הלוחמים הגיעו להקרנת בכורה של הפרק הראשון של הסדרה שמגוללת את סיפורה של היחידה. תקוה גדעון: "שמחנו מאוד להגיע היום ולפגוש את לוחמי מג"ב ששומרים עלינו, מרגש שיש לנו את הזכות לספר על היחידה החשובה הזו". הסדרה תעלה מחר ב־HOT.
4 צפייה בגלריה
yk13591190
yk13591190
צילום: סאשה חנין
אחרי 17 שנה, השחקנית יבגניה דודינה חוזרת לתיאטרון גשר. דודינה שהייתה בשנים האחרונות בגרמניה תשחק במחזה "ריצ'רד השלישי" של וויליאם שייקספיר ותגלם את ריצ'ארד. המחזה שביים איתי טיראן, עלה אתמול. דודינה: "מתרגשת לחזור אחרי 17 שנה ולעבוד עם הצוות הנפלא וכמובן עם איתי טיראן".
4 צפייה בגלריה
yk13591192
yk13591192
צילום: ניר פקין
תפסנו את אחד השחקנים האהובים יותר במדינה, יובל סמו, ברחוב מזא"ה בתל־אביב בדרכו לעבודה ממתין למונית, כשביד אחת שלו תיק גדול ובשנייה שקית עם פאה. סמו, שמשחק זורם בעורקיו, החליט לשתף פעולה עם העדשה ונראה שעשינו לו את היום.
רגע לפני השנה החדשה, הזמר איתי לוי אירח אתמול בביתו ברחובות לאירוע סליחות גדול את הרב האדמו"ר יאשיהו פינטו. נכחו: טל מוסרי, נאור אורמיה, אוראל צברי, יענקי וחיים ישראל, שגם שר באירוע.
והזמר דודו אהרון הופיע אתמול בפני חיילים בודדים באירוע של עמותת שיינברג בחוות רונית והעלה לבמה חייל בודד, שהצטרף אליו בדואט לכמה שירים.
שלומי סרנגה יפתח את השנה החדשה באתונה לצורכי צילום קליפ לשיר "מונו" בגרסה היוונית. אתמול התבשרו בהפקה הישראלית כי האחוזה הענקית שנשכרה לצילומים, נפגעה מהשיטפונות האחרונים. העלוקה מקווה שסופת דניאל תהיה פחות דרמטית.
פרפורי סוף שנה: דווקא אחרי האירוסין המפתיעים, הכדורגלן מתיאס נורמן שינה אתמול את תמונת הפרופיל שלו ברשתות מהתמונה המשותפת שלו עם עדן פינס לתמונה שלו בלבד. אופסי.
אחרי שהייתה בחופשה עם איל גולן ביוון ויום אחרי שחזרה נסעה לחופשה עם חברות במדבר, חטפה אתמול דניאל גרינברג הודעות לא מחמיאות מעוקבים שכתבו לה בין היתר "אולי תקפצי מהחופשה לראות קצת את הילדים" ו"מי מגדל את הילדים? מעניין?". גרינברג לא נשארה חייבת ועידכנה כי בקרוב מאוד היא יוצאת לעוד חופשה של שבוע ביעד מטורף.
אנה זק ממשיכה להתנדב. אחרי הצ'ק על סך עשרת אלפים השקלים שתרמה לסטודנטים בשנקר, הגיעה היום עם הרקדניות שלה להופעה בבית החולים איכילוב. בהתנדבות מלאה.
על רקע סרטוני האלימות בין תלמידים שהופצו בימים האחרונים, סיפרה אמש כוכבת הילדים נתי מדני כי גם בנה היה קורבן אלימות בבית הספר כשהוכה על ידי תלמידים מכיתתו שאף זרקו את ספריו לפח. מדני, שלא הצליחה לעצור את הדמעות, אמרה: "זה נהיה ממש מפחיד. בבקשה שכל אחד ייקח את העניין לידיים ונעשה לזה סוף".