4 צפייה בגלריה
yk13595758
yk13595758
(צילום: אינסטגרם)
בזמן שהם מצפים לילד בהליך פונדקאות, הפתיעו הזמר רן דנקר ובן זוגו איתי וייזר כשהמריאו לניו־יורק והתחתנו שם רשמית בטקס אינטימי עם חברים קרובים ומשפחה.
דנקר: "האיש הכי שווה בתבל הוא בעלי ואני בעלו. שנה טובה וגאה ואמרו אמן".
השניים, שמגדלים גם את שתי בנותיו של וייזר, לא הסתירו את הביקורת שלהם על כך שעדיין אין אפשרות לזוגות חד־מיניים להינשא בארץ. "עיריית ניו־יורק חתמה לנו על הראש, הלוואי שישראל תתקדם לשם בזריזות כי אתם מפספסים וחבל", שיתף וייזר.

4 צפייה בגלריה
yk13595759
yk13595759
טהוניה רובל ויובל מעתוק
זוכת האח הגדול בעבר טהוניה רובל פגשה ערב החג במרוץ האהבה של תל־אביב Hoodies סינגלס RUN את הזוכה הטרייה יובל מעתוק וחילקה לה טיפים איך לצלוח את 15 דקות התהילה ואיפה להשקיע את המיליון. עוד נכחו: אורטל עמר, תומר הכהן, טיילור מלכוב ועדן דניאל גבאי.
4 צפייה בגלריה
yk13596000
yk13596000
צילום: ניר פקין
מה שעבר עליי: ראש השנה, זמן איכות אבא ובת, הזמר וסולן איפה הילד, חמי רודנר ובתו אחרי רכיבת אופניים, נחים על הספסל תחת עץ בביצרון.
4 צפייה בגלריה
yk13596010
yk13596010
קורל מיכאלי והמשפחה
בדרך להיות הורים לשניים: הבלוגרית וכוכבת הרשת קורל מיכאלי בהיריון שני. מיכאלי בת 29, נשואה לנוי גניש ואמא לטאיה בת שנתיים ושמונה חודשים, עברה לאחרונה להתגורר עם משפחתה בבית חדש בכפר־יונה. מזל טוב!
אחרי שחשף כי הוא נמצא בתהליכים להביא ילד בהורות משותפת, פתח הזמר שי גבסו את השנה החדשה עם הבשורה כי הוא מצפה לבת, כששיתף צילום אולטרסאונד של כף רגלה של העוברית וכתב: "צעד קטן לאדם, או יותר נכון, צעד קטן לאדמית".
השף משה שגב ואשתו סנדרה רינגלר חגגו 18 שנות נישואים פלוס שלושה ילדים. שגב הפתיע עם טבעת אמרלד משובצת יהלומים של המעצבת יפעת עובד. רינגלר: תודה לאהבת חיי על שלושה יהלומים שהפכו אותנו למשפחה ועל מתנה מושלמת".
איל גולן ודניאל גרינברג, עשו זאת רשמית בחג, והצהירו שחזרו זה לזו, שנה וחצי אחרי שהתגרשו. גרינברג: "תודה להשם על חיבור נשמות מחדש. החג הזה הכל שלם".
במוד פיוס היו גם מיכל הקטנה וניר ויצמן שלמרות הפרידה, בילו את שלושת ימי החג יחד.
קאזם חליליה (האח הגדול) חגג אתמול יום הולדת ביום שבו התחתנה גם אחותו, עם וידוי: ב"דרך כלל אני מסתגר ביום הזה ומנתק את הטלפון. יש לי חרדת יום הולדת, לא בגלל הגיל, אלא בגלל שזה יום שמזכיר לי שנים שפחות אהבתי". הפעם הוא חרג ממנהגו ומתכנן מסיבה גדולה מיד אחרי החגים.
ואגב, לחתונת אחותו הוא לא הגיע בגלל הסכסוך עם המשפחה וצפה במתרחש בוידאו. "לא נכחתי פיזית, אבל הלב והנשמה היו שם. אחותי, סליחה. תהיי בטוחה שאהיה העוגן שלך תמיד.
עשו להם חג: יוגב מלכה וג'וליה שחר טסו לחופשה זוגית ראשונה באבו־דאבי, אבי אבורומי באמסטרדם, אסי ועדי בוזגלו בילו את החג באילת, טיטי איינאו וצחי פרנקל במיקונוס, ירדן הראל עם ההורים בקפריסין.