עם חרטות

רגע של כנות: אני גרופית של קעקועים. יש לי שבעה והשמיני כבר בדרך. רוב התגובות שאני מקבלת, מתמקדות באומץ לעשות משהו שאין ממנו דרך חזרה. העניין הוא שהיום, זה פשוט לא נכון. "הרבה פעמים אנשים עושים קעקוע ספונטני ומתחרטים או שפשוט הקעקוע מתקשר לאיזה שהוא זיכרון בעייתי שרוצים להיפרד ממנו", מציין אביגדור גרינשפן, מקעקע בעברו והבעלים והמנהל של "אביגדור הסרת קעקועים" ב"אסתטיקה ד"ר לוינגר". "הטכנולוגיה היום מאפשרת הסרת קעקועים בלייזר, ברמה של 97-95 אחוז מהקעקוע, ללא שינוי מרקם העור. זו פעולה רפואית לכל דבר, ולכן השלבים שקודמים לאירוע עצמו מאוד אקוטיים, החל מבדיקה מי מבצע את הפעולה ואם הוא והמכשיר עומדים בתקני משרד הבריאות, ועד לבדיקת התאמה לטיפול שמעריכה את סוג הפיגמנט וכמה טיפולים צריך כדי להסיר אחוזים גבוהים מהקעקוע".
כך או כך, אביגדור ממליץ לא להתחייב לטיפולים ללא הגבלה עד להסרה, כיוון שככל שהקעקוע עובר יותר טיפולים, כך גדל הסיכוי לנזק ולפגיעה במרקם העור. "ככלל, קעקוע שחור יורד אחרי ארבעה עד שישה טיפולים, עם מרווח של כחודשיים מטיפול לטיפול, בעוד קעקוע צבעוני יכול לקחת גם 15-10 טיפולים, והרבה יתר קשה ומורכב להסיר צבע, אז קחו את זה בחשבון".

קפיצה קטנה לחול (המועד)

קניות, תערוכה או סתם מציאה בדרך לחופשה: הנה שלושה דברים שאפשר לעשות במה שנשאר מחול המועד (והאמת, גם לאחריו):
1. מכירה סופר־שווה של כל המותגים של רונן חן, OMä ונעלי Vagabond. מחירים: 299-49 שקל.
מתי ואיפה? החל ממחר ועד 7.10 בקניון TLV
2. אמ:לק. תערוכת צילום המשלבת בין אמנות הלק ג'ל לשפת הסימנים.
מתי ואיפה: עד 31.12.23 במרחב חוצות גן מוזיאון העיצוב בחולון ובכיכר ויצמן בעיר.
3. בדרך לחופשה (באילת או סיני) עוצרים בסניף Erroca by Super Pharm ונהנים ממשקפי ראייה חדשים בתוך שעה, כולל הנחת המע"מ!
מחירים לדוגמה: החל מ־199 שקל למסגרת. בתמונה: גאסט קוואלי, 1,499 שקל לפני הנחות.

דיפ פרפל

בתוך קשת הגוונים המושלמת של פנטון לעונות הסתיו והחורף הקרובות, אפשר למצוא גם את הגוון הסגול הכהה. הם מכנים אותו "ספרקלינג גרייפ" (העינב המנצנץ) ואני חושבת שהוא פשוט גוון חורפי שמוסיף לא מעט אור לפנים. הוא ישתלב נהדר עם ג'ינס, עם אפור, עם שחור, עם ירוק ועם חום (ממש בא לי כבר לנסות!), הוא ישדרג את הלוק כאקססורי (כולל המשקפיים שעל הפנים) ומה שבטוח שבקרוב נצפה בו גם על לא מעט ציפורניים.

שובו של מר קו

טקס ה־VMA (פרסי הווידיאו־קליפים של MTV) האחרון, הוכיח לא רק שזו (שוב) השנה של טיילור סוויפט, עם לא פחות מתשעה פרסים, אלא גם שאם אנחנו מחפשים מה נכון עכשיו בביוטי, כדאי שנבדוק אצלה. התשובה אגב, מאוד פשוטה: קו אייליינר יצירתי, שכיכב גם אצל סלבס אחרות באירוע, בהן דוג'ה קאט, דמי לובאטו, ניקי מינאז' ואמילי רטאייקאוסקי. ההמלצה שלי לכל מי שלא שוחה בחומר, כמוני - להתחיל להתאמן על הקו מעכשיו, ואולי עד שיגיע החורף זה גם ייראה טוב.